20 بهمن 1395
شماره خبر: 174418

دعوت فرماندار کرج برای حضورپرشور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

دعوت فرماندار کرج برای حضورپرشور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن


سرپرست معاونت استانداری البرز و فرمانداری ویژه کرج طی پیامی از مردم برای حضور پرشور درراهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت کرد.
' علی قنبر زمانی' در پیام خود آورده است:22 بهمن؛ سرآغازی زیبا از فصل حیات ملت شریف ایران است ، چنانکه مقام‌معظم رهبری فرموده اند: این روز مظهر اقتدار ملی و نشان دهنده عزم عمومی ملت ایران است.
امسال؛ در حالی سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را گرامی می‌داریم که جای آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، بزرگ‌ مرد تدبیر و عقلانیت، یار دیرین امام و رهبری و مبارز ثابت‌ قدم انقلاب اسلامی که نقش مهمی در به ثمر نشستن نهال انقلاب اسلامی داشت، خالی است. بی شک؛ انقلاب شکوهمند اسلامی مردم ایران، ثمره تلاش‌های مبارزانی همچون آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و حاصل خون شهدایی است که همگی به تبعیت از معمار کبیر انقلاب، از جان مایه گذاشتند تا نهال نوپای انقلاب اسلامی به درختی سترگ و تنومند تبدیل شود. در سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان انقلاب اسلامی همواره فشارهای سهمگینی بر نظام اسلامی وارد ساختند، اما این فشارها هیچ‌گاه موجب نشد ملت همیشه در صحنه ایران حتی ذره‌ای قدم به عقب گذاشته و از دستیابی به اهداف و آرمان‌های ترسیم‌شده از سوی امام راحل ناامید گردند بهطوری که این استقامت؛ در طول این سی و هشت سال الکوی ملت های آزادیخواه جهان قرار گرفته است. اینک در آستانه برگزاری مراسم راهپیمایی 22 بهمن؛اینجانب نیز همگام با دیگر دولتمردان دولت تدبیر و امید؛ضمن تبریک سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای انقلاب شکوهمند اسلامی؛ از اقشار مختلف مردم شریف، فرهیخته و همیشه در صحنه به ویژه شهروندان غیور و ولایتمدار شهرستان کرج؛ دعوت می‌کنم که همچون گذشته دوشادوش ملت قدردان ایران اسلامی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شرکت کرده، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های مقدس امام راحل(ره) و شهدای گرانقدر، بار دیگر انسجام ملی، عزت و اقتدار میهن اسلامی را به نمایش گذارند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود