20 بهمن 1395
شماره خبر: 174428

دعوت مسئولان البرز از مردم برای حضور وحدت آفرین در راهپیمایی 22 بهمن

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

دعوت مسئولان البرز از مردم برای حضور وحدت آفرین در راهپیمایی 22 بهمن


مسئولان استان البرز همزمان با سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در آغاز سی و نهمین بهار آزادی، از مردم شهید پرور البرز برای حضور پرشکوه در راهپیمایی وحدت آفرین 22بهمن در این استان تاکید کردند.
استاندار البرز با تاکید بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله22 بهمن، گفت: دشمنان نظام اسلامی همواره بر کشور ما فشار می آورند و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، ما را گرفتار جنگی تمام عیار کردند که طولانی ترین جنگ بعد از جنگ ویتنام بود و دنیا بر ما تحمیل کرد. سید حمید طهایی افزود : ما باید قدر فضای امن حاکم در کشورمان را بدانیم و باتوجه به اینکه چشم جهانیان به حضور و اتحاد مردم است، اقتدار خود را به نمایش بگذاریم. وی اظهار داشت: این حضور مردم، قدرت کشور ما را به منصه ظهور می رساند و مقاومت عظیم ما دربرابر کسانی است که می خواهند دیدگاه خود را به جهان تحمیل کنند. فرمانده انتظامی البرز نیز ضمن دعوت عموم مردم برای حضور با شکوه در راهپیمایی 22بهمن، گفت: 22بهمن یادآور حماسه پرشکوه مردم انقلابی وظلم ستیز اسلامی به رهبری معماربزرگ انقلاب در مقابله با رژیم ستم شاهی است و مردم همیشه صحنه و شهید پروراستان البرز نیز همانند سال های گذشته در راهپیمایی دشمن شکن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمنداسلامی شرکت کنند. سردار بخشعلی کامرانی صالح افزود: پلیس استان البرز نیز تمام تلاش خودرا برای برقراری نظم و امنیت راهپیمایی 22بهمن بکارگرفته و همگام با امت حزب الله ضمن شرکت درراهپیمایی تلاش می کند با ایجاد امنیت و نظم هرچه بیشتر ، فضای مناسبی را برای شهروندان فراهم کند. علی قنبر زمانی فرماندار کرج نیز گفت: اینک در آستانه برگزاری مراسم راهپیمایی 22 بهمن؛اینجانب نیز همگام با دیگر دولتمردان دولت تدبیر و امید؛ضمن تبریک سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای انقلاب شکوهمند اسلامی؛ از اقشار مختلف مردم شریف، فرهیخته و همیشه در صحنه به ویژه شهروندان غیور و ولایتمدار شهرستان کرج؛ دعوت می‌کنم که همچون گذشته دوشادوش ملت قدردان ایران اسلامی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شرکت کرده، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های مقدس امام راحل(ره) و شهدای گرانقدر، بار دیگر انسجام ملی، عزت و اقتدار میهن اسلامی را به نمایش گذارند. رئیس شورای شهرکرج نیز ضمن دعوت مردم برای شرکت در راهپیمایی 22بهمن گفت: به حمد الهی راهپیمایی 22 بهمن امسال نیز با حضور اقشار مختلف مردم ولایت مدار و آگاه پرشورتر از سالهای قبل برگزار خواهد شد و مردم نفرت خود از سیاست های مداخله جویانه آمریکا و انگلیس را با شعارها و فریادِ رسا اعلام خواهند کرد تا دنیا بداند که ایران هنوز کشوری با روحیه انقلابی است. محمد دادگو افزود: بدون انقلاب اسلامی، ایران تا همیشه کشوری وابسته به آمریکا باقی می ماند و امروز اگر قدرت های اسکتباری هنوز به دنبال ستیزه و دشمنی با کشورمان هستند، دلیل آن به ثروت های سرشاری برمی گردد که خداوند آنها را به ما عطاء فرموده اما متاسفانه برخی زورگویان در سطح دنیا همه چیز را برای خودشان می خواهند و دوستی آنها بوی دشمنی و انتقام و کینه جویی می دهد. وی اضافه کرد: ملت قهرمان ایران اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) پوزه آمریکا را به خاک نشاند و با بیرون راندن شاه از خاک میهن، بذر استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را در این آب و خاک پاشید و امروز آن نهالِ نوپا به درختی تنومند تبدیل شده و دیگر ملت های مظلوم و ستمدیده نیز از سایه آن بهره مند شده اند و این همان هدف بزرگی بود که امام راحل در سر می پروراند.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج ضمن گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از مردم شریف ایران کوچک خواست تا با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی 22بهمن به ندای رسای مقام معظم رهبری لبیک گفته و جواب تهدیدات آمریکا را رساتر از هر سال دهند. محمدصادق باغستانی اظهارداشت:22 بهمن روزوحدت و به ثمر رسیدن نهال شکوهمند انقلاب و یکپارچگی ملتی آزاد و سرافراز است که با پیروی از آرمانهای حضرت امام خمینی(ره) در مقابله با دسیسه و توطئه‌های دشمنان نظام، چون کوه استوار و دژ مستحکم و تسلیم ‌ناپذیر ایستادند. فرمانداران شهرستان های استان البرز نیز با دعوت از مردم برای حضور وحدت بخش در راهپیمایی عظیم و ملی 22 بهمن، این حضور را باعث تحکیم بنیان های نظام جمهوری اسلامی ایران و ناکام ماندن دشمنان دانستند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود