10 دی 1391
شماره خبر: 17592

سیاست های تنبیهی و تشویقی اصناف در دستور کار فرمانداری کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

سیاست های تنبیهی و تشویقی اصناف در دستور کار فرمانداری کرج


سپیدارآنلاین: معاون برنامه ریزی و اداری و مالی فرماندار کرج بر اجرای سیاست های تنبیهی و تشویقی اصناف بر اساس ضوابط قانونی تاکید کرد.
مصطفی آجرلو با بیان این مطلب در حاشیه جلسه ستاد فوق العاده تنظیم بازار شهرستان که با حضور نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در فرمانداری کرج برگزار شد، اظهار داشت: در جلسه فوق العاده تنظیم بازار که با محوریت موضوع نان در فرمانداری کرج برگزار شد راهکارهای لازم به منظور ارتقاء کیفیت نان در سطح شهرستان مورد بررسی قرار گرفت. وی افزود: در این راستا مدیران کل دستگاه های مختلف گزارش های مفصلی در رابطه با اقدامات صورت گرفته به نمایندگان مردم در جلسه شورای اسلامی و فرماندار ارائه کردند.
آرد تولید شده در البرز بهترین نوع آرد تولیدی در کشور است
این مسئول با اشاره به اینکه بر اساس گزارش ارائه شده از سوی مدیرکل غله استان البرز مبنی بر کیفیت بالای آرد در سطح استان، خاطر نشان کرد: بر اساس این گزارش گندم وارد شده به استان البرز از نظر کیفیت جزو بهترین نوع گندمی است که به این استان تعلق می گیرد بنابراین آرد تولید شده نیز از کیفیت بالایی برخوردار است.
استاندارسازی آرد در کرج ضروری است
معاون برنامه ریزی و اداری و مالی فرماندار کرج با تاکید بر اینکه مقوله استانداردسازی نان از جمله محورهای مورد توجه در این جلسه بود، یادآور شد: استانداردسازی نان از جمله نکاتی بود که در این جلسه از سوی رئیس اتحادیه نانوایان مطرح و مورد بررسی قرار گرفت. در این راستا علاوه بر بیمه شاغلان در واحدهای خبازی، موضوع آموزش و به روز کردن دستگاه های پخت نان در سطح شهرستان که در گذشته از طریق اعطای تسهیلات به نانوایان انجام می شد، از جمله مواردی مطرح شد که می تواند در ارتقای کیفیت نان در سطح شهرستان مثمرثمر واقع شود.
موانع موجود در رابطه با ارتقای کیفیت نان مورد بررسی قرار گرفت
آجرلو در ادامه سخنان خود به برخی موانع موجود در رابطه با ارتقای کیفیت نان که از سوی اتحادیه نانوایان مطرح شد، پرداخت و گفت: پیگیری موضوع بیمه شاغلان و کارگران فعال در نانوایی ها، نحوه توزیع عادلانه آرد بین نانوایی ها با محوریت فرمانداری سازمان صنعت و معدن و همچنین اداره کل غله، ارائه تسهیلات لازم به نانوایی ها برای به روز کردن دستگاه های پخت نان، نظارت بر عملکرد نانوایی ها توسط متولیان امر اتحادیه نانوایان با هدف ارتقاء کیفیت نان از جمله مواردی بود که در این جلسه به تصویب رسید.
گفتنی است مدیران حاضر در این جلسه با مثبت ارزیابی کردن ورود عملیاتی ستاد تنظیم فرمانداری کرج خواستار ادامه این روند از سوی ستاد تنظیم بازار فرمانداری کرج شدند.







ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود