22 اردیبهشت 1396
شماره خبر: 178038

فلاح نژاد: با متخلفان تبلیغات انتخاباتی با جدیت برخورد می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

فلاح نژاد: با متخلفان تبلیغات انتخاباتی با جدیت برخورد می شود


رئیس ستاد انتخابات شهرستان فردیس ضمن تأکید بر لزوم رعایت قوانین تبلیغات انتخاباتی از سوی کاندیداها گفت: با متخلفان تبلیغات انتخاباتی با جدیت برخورد می شود.
دکتر محمدرضا فلاح نژاد با بیان اینکه رعایت قوانین انتخاباتی از سوی کاندیداها الزامیست اظهار داشت: قوانین مورد لزوم و مصادیق غیرمجاز در خصوص تبلیغات انتخاباتی به شیوه های گوناگون از جمله برگزاری دوره های آموزشی، بصورت مکتوب، از طریق پیامک و همچنین در فضای مجازی به کاندیداها یادآوری شده و کسی نمی تواند اظهار بی اطلاعی از قانون کند؛ هرچند جهل به قانون رافع مسئولیت افراد نمی شود .
وی افزود: با وجود همه آموزش ها برخی کاندیداها در اولین روز تبلیغات آزاد ، اقدام به نصب بنرهای غیرمجاز کرده اند که این تخلفات توسط کمیته امنیتی انتظامی و کمیته امحاء ستاد انتخابات شهرستان فردیس رصد و مستند سازی می شود. کمیته امحاء به ریاست شهرداران مناطق اقدام به جمع آوری بنرها و پوسترهای غیرمجاز از سطح شهر کرده و افراد متخلف نیز به مراجع قضایی معرفی می شوند. دکتر محمدرضا فلاح نژاد همچنین یادآور شد: کاندیداها در محل ستاد انتخابات خود می توانند بنرهایی با سایز دلخواه و به اندازه عرض محل ستاد نصب کنند اما در سایر نقاط شهر نصب بنر یا پوستر بزرگتر از اندازه 100 در 70 سانتی متر غیرمجاز بوده و توسط ستاد امحاء جمع آوری می شود. وی ضمن تشکر از کاندیداهای که ضمن افزایش مشارکت سیاسی در راستای قانون، شورو نشاط را در بین مردم ایجاد می کنند گفت: کاندیداها توجه داشته باشند که با تخلفات انتخاباتی بصورت جدی برخورد خواهد شد ضمن اینکه هیئت اجرایی و هیئت نظارت بر انتخابات همچنان تا پایان انتخابات و حتی پس از گزینش افراد در شورا فرصت دارند تا صلاحیت افرادی که خلاف قانون حرکت می کنند را بررسی و متناسب با آن اقدام نمایند. معاون سیاسی انتظامی فرمانداری همچنین بر لزوم مشارکت حداکثری و آگاهانه مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی تأکید کرد و این مشارکت را نشانه شعور سیاسی، اتحاد و پایبندی مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود