20 مرداد 1396
شماره خبر: 182253

بهمنی: دولت گام های مثبتی برای تحقق اقتصاد مقاومتی برداشته است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

بهمنی: دولت گام های مثبتی برای تحقق اقتصاد مقاومتی برداشته است


نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت یازدهم در حوزه تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی گام های مثبتی برداشته و اکنون دولت دوازدهم نیز با برنامه هایی که ارائه داده اهتمام ویژه ای برای ایجاد بسترهای رونق اشتغال و تولید داشته باشد.
محمود بهمنی در جلسه شورای اداری استان البرز که پیش از ظهر شنبه صورت گرفت، با اشاره به 21 مرداد روز صنایع کوچک افزود: ضرورت دارد با توجه به اهمیت صنایع کوچک در ابعاد مختلف، به این بخش توجه ویژه ای صورت گرفته و موانع را برطرف کرد. وی با اشاره به اینکه در استان البرز ظرفیت های بالقوه ای در حوزه تولید و صادرات وجود دارد اظهار داشت: به همین منظور در سال های اخیر اقدامات خوبی صورت گرفته ولی نیاز است بیشتر به این امر توجه شود و این روند رو به رشد ادامه داشته باشد. بهمنی گفت: در حوزه شهرستان های ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد در بخش مسکن و ایجاد زیرساخت های لازم در این خصوص برنامه های شاخصی وجود داشته و تا حدود زیادی اجرایی شده است. وی گفت: خوشبختانه مرحله آسفالت راه طالقان-هشتگرد آغاز شده چراکه این جاده می تواند بار ترافیکی بزرگی را کنترل کرده و کاهش دهد.
بهمنی افزود: در خصوص کارخانه فخر ایران اقدامات نهایی برای راه اندازی و احیای این مجموعه صورت گرفته که با راه اندازی آن ظرف 2 ماه آینده 5 هزار اشتغال ایجاد شده و قطب نساجی کشور با این مجموعه شکل می گیرد. وی با بیان اینکه در حوزه ساماندهی زندان ها برنامه ریزی های قابل توجهی صورت گرفته خاطرنشان کرد: امید است بزودی شاهد نتایج مثبت این امر باشیم. نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون لزوم توجه به گسترش صنایع کوچک و متوسط بیش از پیش حس می شود چراکه از این طریق صنایع بزرگ نیز به رونق و پیشرفت نزدیک می شوند.وی افزود: انتظار می رود در جهت کنترل واردات بخش دولتی و خصوصی اقدامی اساسی صورت گرفته و برای گسترش صادرات صنایع کوچک تسهیلات لازم مهیا شود.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود