20 اسفند 1395
شماره خبر: 175938

بهمنی:دولت اهتمام ویژه به ایجاداشتغال واحیاء واحدهای صنعتی داشته است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

بهمنی:دولت اهتمام ویژه به ایجاداشتغال واحیاء واحدهای صنعتی داشته است


نماینده ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد گفت که ایجاد اشتغال و احیاء واحدهای تولیدی و صنعتی از بزرگترین دغدغه های دولت یازدهم محسوب می شوند، از این رو اهتمام ویژه ای برای حل معضلات این بخش داشته است.
محمود بهمنی در در خانه ملت استان البرز با حضور نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری با اشاره به اقدامات صورت گرفته در 11 ماهه اخیر افزود: دولت درصدد احیا واحدهای تولیدی آسیب دیده و راه اندازی تولید در کشور بوده و با توجه به بررسی های صورت گرفته در این زمینه برنامه های بزرگی محقق شده است. وی ادامه داد: تنها در یک ماه گذشته تعداد بالایی اشتغال در ساوجبلاغ و نظرآباد محقق شده و برای احیا و راه اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی اقدامات بزرگی صورت گرفته است. بهمنی گفت: پس از 17 سال با تلاش مجموعه مسئولان یک انشعاب آب از طالقان گرفته شده تا در سال پیش رو معضل کمبود آب در این منطقه وجود نداشته باشد. وی افزود: در استان البرز هزار و 200 تخت بیمارستانی به مجموعه بهداشت و درمان اضافه شد و در مدت بسیار کمی اقدام بسیار بزرگی در این بخش انجام شده است.
بهمنی افزود: اکنون به دنبال افزایش تولید هستیم و عرضه را بالا برده و به دنبال آن درصدد کاهش قیمت ها در کشور هستیم. نماینده مردم ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: با تصویب 90 هزار میلیارد تومان در مجلس شورای اسلامی بدهی های دولت به تامین اجتماعی پرداخت شده چراکه این بخش با توجه به پوشش 42 میلیون نفری، از اهمیت بالایی برخوردار است. وی افزود: 3 راه برای جبران کسری بودجه وجود دارد که چاپ اسکناس، استقراض از مردم و قرض گرفتن از خارج کشور از جمله آنها است که بهترین راه استقراض از مردم است چراکه حجم پول تغییر نمی کند و در نهایت قدرت خرید مردم را بالا می برد و دوباره پول به چرخه اقتصادی کشور باز می گردد. بهمنی ادامه داد: 3 سال آینده یک میلیون تحصیل کرده وارد بازار کار می شوند و باید با برنامه ریزی مدون درصدد ایجاد بستر اشتغال برای آنها باشیم که این امر نیاز به یک بسیج همگانی دارد. وی گفت: باید ساختارها اصلاح شده و کسانی که در مجلس مشغول به کار می شوند توان اجرایی داشته باشند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود