16 مهر 1396
شماره خبر: 184969

ایجاد تعاونی ها در روستاها ماموریت جدید دهیاران ساوجبلاغ

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

ایجاد تعاونی ها در روستاها ماموریت جدید دهیاران ساوجبلاغ


فرماندار ساوجبلاغ در نشست با بخشداران ،معاون اداری مالی و برنامه ریزی و رئیس اداره کار و تعاون ساوجبلاغ خواستار فعال کردن روستائیان در زمینه ایجاد تعاونی شد.
ابوالقاسم پالیز گیر تاکید کرد صدور احکام جدید دهیاران منوط به تشکیل تعاونی برای ایجاد اشتغال است . وی گفت: با تاکید استاندار البرز در خصوص توجه به اشتغال روستا ها و ایجاد تعاونی همه بخشداران موظفند موتور محرکه شوراها و دهیاران را در این خصوص تقویت و به ایجاد کار در روستا ها مبادرت ورزند . فرماندار ساوجبلاغ با بیان اینکه اولویت دولت تدبیر و امید نگاه ویژه به روستا ها است، افزود: باید تلاش کنیم تا کار و تولید مثل گذشته به روستاها بر گردد. وی افزود: دولت سیاست های تشویقی فراوانی برای روستائیان قرار داده که باید بخشداران با اطلاع رسانی دقیق مردم را در جریان این خدمات بگذارند. پالیز گیر گفت: ساوجبلاغ پس از کرج بیشترین تعاونی را دارد یعنی 162 تعاونی که اغلب آنها در زمینه خدماتی و مسکن است که باید تعاونی ها از سوی اداره کار مشخص تا الویت ما به روستا با هدف ایجاد اشتغال تعیین شود.
فرماندار ساوجبلاغ گفت :81 روستا در ساوجبلاِغ وجود دارد که نیاز است 81 تعاونی تشکیل تا نیاز اشتغال جوانان بیکار در این روستاها تامین شود. وی بیان کرد : هدف ما در دولت تدبیر و امید آن است که هیچ روستایی جوان بیکار نداشته باشد. پالیز گیر افزود: از پیشنهاد های سازنده استقبال می کنیم و دنبال افرادی هستیم که با نو آوری به تولید و اشتغال در روستا ها به ما کمک کنند. وی گفت: دولت تسهیلات ویژه و امکانات خوبی را برای تشکیل تعاونی ها در نظر گرفته که در جلسات آتی بیشتر به آن خواهیم پرداخت . فرماندار ساوجبلاغ از بخشداران خواست فرا خوان بزنند تا افرادی که بیکار هستند و فاقد بیمه به دهیاری ها مراجعه و ثبت نام کنند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود