9 دی 1396
شماره خبر: 189190

رفع مشکلات مردم مورد توجه همه سازمان ها باشد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

رفع مشکلات مردم مورد توجه همه سازمان ها باشد


استاندار البرز گفت: رفع مشکلات مردم باید مورد توجه همگان قرار گیرد، تکریم ارباب رجوعان در دستگاه های اجرایی و سازمان های مختلف دولتی و غیر دولتی الزامی است.
محمدعلی نجفی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که در سالن شهدای دولت برگزار شد، با بیان اینکه در سمینار استانداران کشور نگرانی هایی در رابطه با بودجه آموزش و پرورش و بنیاد شهید مطرح شد اما تصمیم دولت و مجلس در این زمینه مد نظر قرار خواهد بود، اظهار کرد: موظف به اجرای مصوبات بدون هر گونه تنشی هستیم. وی با اشاره به اینکه توجه به شهرک های صنعتی و رفع مشکلات این بخش از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: به دنبال ایجاد نواحی صنعتی در نقاط مختلف در استان البرز هستیم. استاندار البرز در بخش دیگری با بیان اینکه هیچ فردی حق ندارد بدون اخذ مجوز افزایش قیمت در کالا و خدمات مختلف را ایجاد کند، تصریح کرد: از نیروهای نظامی و امنیتی خواستیم که خویشتن داری کنند اما تعرض به اموال عمومی قابل تامل است و اجازه نخواهیم داد عده ای از این اتفاقات سوء استفاده کنند.
نجفی با تاکید بر اینکه می دانیم مردم مشکل اقتصادی و اشتغال دارند به همین سبب بارها در این باره تذکر دادم، اظهار کرد: رفع مشکلات اقتصادی در دستور کار قرار دارد، رسانه ها بزرگ نمایی نکنند، شب گذشته در البرز چند خبر غلط منتشر شد و بزرگ نمایی صورت گرفت. وی همچنین در ادامه گفت: بدون شک مشکلات مردم بایستی مورد توجه همگان قرار گیرد، تکریم ارباب رجوعان در دستگاه های اجرایی و سازمان های مختلف دولتی و غیر دولتی الزامی است.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود