3 بهمن 1391
شماره خبر: 19041

نقش حیاتی شهرک صنعتی اشتهارد در رونق اقتصادی البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

نقش حیاتی شهرک صنعتی اشتهارد در رونق اقتصادی البرز


سپیدارآنلاین: فرماندار شهرستان اشتهارد گفت: شهرک صنعتی اشتهارد در رونق اقتصادی و اشتغال زایی استان البرز نقش بسیار مهم و حیاتی دارد.
ابوالفضل اینانلو با بیان اینکه شهرک صنعتی اشتهارد جزو شهرک‌های صنعتی مهم کشور است، اضافه کرد: هم اکنون یک هزار و ۳۰۰ هکتار وسعت این شهرک صنعتی است. وی ادامه داد: شهرک صنعتی اشتهارد در سال ۷۲ تاسیس شده و تاکنون یک هزار واحد صنعتی در آن احداث و راه اندازی شده است و حدود ۳۰۰ واحد دیگر نیز در مرحله ساخت هستند.
فرماندار شهرستان اشتهارد تصریح کرد: هم اکنون ۸۰۰ واحد تولیدی فعال در این شهرک داریم که مشغول فعالیت هستند و تولیدات مختلف را در این شهرک شاهد هستیم. اینانلو با بیان اینکه اشتهارد از لحاظ ارزشی و فرهنگی سبقه زیادی دارد، اضافه کرد: یکی از شاخص‌های مهم شهرستان شدن اشتهارد به دلیل شهرک صنعتی اشتهارد بود که سبب شد اشتهارد به شهرستان تبدیل شود. فرماندار شهرستان اشتهارد ادامه داد: شهرک صنعتی اشتهارد در بحث اشتغال، رونق اقتصادی و پیشرفت‌های اقتصادی کشور، استان البرز و اشتهارد نقش موثری دارد. وی با اشاره به توجه ویژه استاندار البرز به مقوله صنعت، افزود: اصغر عربیان استاندار البرز از شهرک صنعتی اشتهارد بازدید داشتند که جلسه‌ای نیز با حضور صنعتگران این شهرک برگزار شد. فرماندار شهرستان اشتهارد گفت: در این جلسه مشکلات صنعتگران و واحدهای تولیدی بررسی شد که استاندار البرز مشکلات صنعتگران را گوش دادند و دستورات خوبی صادر کردند.
هیچ دستگاه خدمات رسان حق ندارد خدمات خود را بدون هماهنگی با شورا قطع کند
اینانلو تصریح کرد: در شورای تامین استان مصوب شد که هیچ دستگاه خدمات رسان حق ندارد خدمات خود را بدون هماهنگی با شورا قطع کند. فرماندار شهرستان اشتهارد افزود: تاکنون واحد تولیدی مختلفی در این زمینه به ما مراجعه کردند که مشکلاتشان با هماهنگی‌ ها لازم رفع شد. وی اظهار داشت: در حال حاضر در شهرک صنعتی اشتهارد خدماتی خوبی از سوی شهرداری و مجموعه آتش نشانی صورت می‌گیرد. اینانلو گفت: یکی از مصوبات در بازدید استاندار از شهرک صنعتی اشتهارد این بود که مدرسه در شهرک ویژه دانش آموزان کارگران ساخته شود. فرماندار شهرستان اشتهارد تصریح کرد: با تحقق این امر دانش آموزان دیگر مشکل رفت و آمد و سختی را نخواهند داشت.
شهرک صنعتی اشتهارد دارای موقعیت جغرافیایی خاص
وی در خصوص موقعیت جغرافیایی و مزیت‌ های شهرک صنعتی اشتهارد، اضافه کرد: با توجه به اینکه جاده اشتهارد دو بانده شد و این نعمت بزرگی بود که نظام جمهوری اسلامی ایجاد شد. فرماندار شهرستان اشتهارد افزود: این امر سبب تهسیل رفت و آمد از شهرک صنعتی اشتهارد به تهران

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود