7 مرداد 1397
شماره خبر: 199056

خواستار افزایش اعتبارات روستایی در طالقان هستیم

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

خواستار افزایش اعتبارات روستایی در طالقان هستیم


فرماندار شهرستان طالقان گفت: شهرستان طالقان از ظرفیت‌های بسیاری در راستای اشتغال‌زایی برخوردار است ازاین‌رو خواستار افزایش اعتبارات روستایی در این شهرستان هستیم.
جواد صادق لو ا گفت: شهرستان طالقان از ظرفیت‌های بسیاری مانند گسترده و بکر بودن برخوردار است که می توانیم با توسعه این ویژگی مهم، حوزه گردشگری این شهرستان را رونق داده و تقویت کنیم.
وی بابیان اینکه قابلیت‌های شهرستان طالقان در حوزه بوم گردی نیز بسیار است، اظهار کرد: بیش از 100 هزار هکتار از مراتع شهرستان طالقان، دارای ویژگی‌های ممتاز است که درآن دام سبک و سنگین پرورش داده می شود و این مسئله خود دارای بهترین استعداد تولید است. فرماندار طالقان افزود: زنبورداری و تهیه عسل نیز در این شهرستان به‌راحتی صورت می گیرد و در کنار تولید گوشت و صنایع دستی، ظرفیت ایجاد شغل در این منطقه بسیار زیاد است. صادق لو در ادامه به وجود 6 هزار هکتار اراضی کشاورزی و باغات در طالقان اشاره کرد و یادآور شد: 19 هزار اراضی قابل‌کشت در این شهرستان وجود دارد که تاکنون رهاشده و بهتر است به‌منظور تولید و اشتغال‌زایی مورداستفاده کشاورزان و باغداران قرار گیرد. وی افزود: مشکلاتی که امروز دامن اقتصاد مارا گرفته است باید با توسعه و آبادانی روستاها و شهرها حل شود که رونق اقتصادی نیز در سایه همکاری مردم و مسئولین امکانپذیر خواهد بود. فرماندار طالقان خاطرنشان کرد: وجود 105 کیلومتر جاده خاکی در مسیر روستایی طالقان و یا عدم اجرایی شدن طرح هادی در این منطقه موجب شده تا شهرستان طالقان با مشکل روبرو شود که نگاه مهربانانه مسئولین برای افزایش اعتبارات روستایی و همت مسئولان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و استان البرز، از بار این مشکلات خواهد کاست.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود