19 آبان 1390
شماره خبر: 2450

فرماندار ساوجبلاغ:کاندیداها الگوی قانون‌مداری باشند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

فرماندار ساوجبلاغ:کاندیداها الگوی قانون‌مداری باشند

فرماندار ساوجبلاغ گفت: انتظار مردم این است که نامزدهای حضور در مجلس خود الگوی قانون‌مداری و رعایت حرمت قانون باشند.
علی حدادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره تصمیم‌های کلان و حاکمیتی با اعلام نظر مستقیم مردم و این افتخار ماست که در کشورمان مردم حاکم اصلی هستند.
وی افزود: دلیل اینکه امروز ملت‌های مستقل و آزادی‌خواه انقلاب اسلامی را الگوی خود قرار داده و برای رهایی از چنگال استکبار علیه حاکمان دست‌نشانده قیام کرده‌اند، ویژگی‌های دینی و مردم‌سالاری جمهوری اسلامی است.
این مسئول در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در ساوجبلاغ مبنی بر اینکه چه تمهیداتی برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه انجام شده است؟ گفت: در برگزاری انتخابات ما چند بحث داریم که مهمترین مربوط به حوزه اجراست.
حدادی افزود: در این حوزه اقدامات لازم انجام شده و با توجه به اینکه انتخابات در ساوجبلاغ به صورت مشترک با دو حوزه دیگر یعنی نظرآباد و طالقان برگزار می‌شود، با فرمانداری‌های این دو شهرستان به صورت کامل هماهنگ هستیم.
وی تاکید کرد: هیچ مشکلی در حوزه اجرا برای برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان نداریم.
فرماندار شهرستان نظرآباد تاکید کرد: هدف ما برگزاری انتخاباتی با حضور حداکثری مردم است و برای تحقق این مهم تمهیدات فرهنگی لازم نیز در نظر گرفته شده است.حدادی در بخش دیگری از سخنان خود به وظایف کاندیداها برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات اشاره کرد و افزود: مردم از نامزدها انتظار دارند تا تاکید ویژه بر رعایت قانون داشته و به طور قطع کاندیدایی که توجهی به قانون ندارد، نمی‌تواند نماینده خوبی برای مردم باشد.
وی با تاکید بر اینکه فرمانداری نگاهی یکسان به همه نامزدها داشته و خواهد داشت، گفت: در برخورد با نامزدها ملاک ما فقط قانون است.



منبع: فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود