14 بهمن 1399
شماره خبر: 249057

لزوم همت جمعی و احساس مسئولیت مضاعف مسئولین در گره گشایی از مشکلات مردم

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

لزوم همت جمعی و احساس مسئولیت مضاعف مسئولین در گره گشایی از مشکلات مردم


سرپرست فرمانداری نظرآباد در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری بر لزوم همت جمعی و احساس مسئولیت مضاعف مسئولین در گره گشایی از مشکلات مردم تاکید نمود.
کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان به ریاست مهندس قاسمی سرپرست فرمانداری نظرآباد به دبیری اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان و با حضور روسای ادارات مربوطه برگزار گردید.
مهندس قاسمی در این جلسه ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا سلام الله و تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: در شرایط فعلی جامعه یکی از کارگروه های بسیار حائز اهمیت در حوزه حل مشکلات، کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری است.وی افزود: ما مسئولین موظفیم گره گشای مشکلات مردم باشیم که با توجه به اهمیت حوزه اشتغال طبق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باید همگی بر این مهم توجه ویژه داشته باشیم.سرپرست فرمانداری نظرآباد در ادامه با تاکید بر ظرفیت‌های بسیار شهرستان نظرآباد در بخش های مختلف گفت: شهرستان نظرآباد دارای ظرفیت‌های بسیار در حوزه های مختلف کشاورزی، صنعتی، فرهنگی و ..... می باشد که هرکدام بستر مناسب اشتغالزایی را داشته و بهره مندی از این ظرفیت ها مستلزم احساس مسئولیت مضاعف و همت جمعی مسئولین است که به حمدالله در شهرستان نظرآباد شاهد آن هستیم.
این مسئول در خاتمه با اشاره بر اینکه شورای هماهنگی بانک‌ها و کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری مکمل هم هستند و ایجاد هماهنگی و هم افزایی مابین آنها می‌تواند بسیار کارگشا باشد خاطرنشان کرد: کلیه اعضای کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند که با تلاش بیشتر در این حوزه، ضمن حل مشکل اشتغال جامعه در حد توان، مانع از برگشت تسهیلات بانکی نیز شوند.گفتنی است در سال جاری بیش از ۴ میلیارد تومان وام کرونایی در شهرستان نظرآباد به ۶۴۷ پرونده با میزان اشتغال ۹۳۷ نفر پرداخت گردیده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود