4 فروردین 1400
شماره خبر: 251822

تشکیل کارگروه تولید پشتیبانی و مانع زدایی ها در دستگاه های اجرایی می تواند نارسایی های حوزه تولید را شناسایی کند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

تشکیل کارگروه تولید پشتیبانی و مانع زدایی ها در دستگاه های اجرایی می تواند نارسایی های حوزه تولید را شناسایی کند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز تشکیل کارگروه تولید پشتیبانی و مانع زدایی ها در دستگاه های اجرایی را گامی مهم در احصاء و شناسایی نارسایی های حوزه تولید در سطح استان عنوان کرد.

نورمحمد فردی با بیان این مطلب در نخستین جلسه سال 1400 که با حضور نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، معاونین استاندار، فرمانداران شهرستان های استان و همچنین مدیران کل دستگاه های اجرایی استان که به ریاست استاندار البرز و با هدف سیاستگذاری شعار سال "تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها" در راستای تبیین بیانات مقام معظم رهبری در سال شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: شناسایی نارسایی های موجود در حوزه تولید در راستای تحقق شعار سال جدید گامی بسیار مهم در جهت احاطه مسئولان بر مسائل و مشکلات استان و اتخاذ تدابیر مناسب برای رفع آنها دارد.
وی افزود: در این راستا پیشنهاد می شود در هر یک از دستگاه های اجرایی کارگروهی تحت عنوان شعار سال تشکیل شده و هر یک از دستگاه ها با توجه به شرح وظایف و خدمات خود نسبت به احصاء مشکلات و ارائه راهکارهای مناسب، مسئولان ارشد استان را در جهت پیگیری و رفع مسائل یاری دهند.
فردی بروکراسی های دست و پا گیر اداری را از جمله معضلات موجود در حوزه تولید عنوان کرد و گفت: امید می رود در سایه اتخاذ تدابیر مناسب و پیگیری های استاندار البرز شاهد ایجاد بسترهای مناسب برای رفع مشکلات اداری و حمایت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی باشیم.
به گفته وی اصلاح قوانین مرتبط با حوزه بیمه، مالیات، بانکها و ... از جمله موضوعاتی است که باید از سوی مجلس شورای اسلامی به جد در دستور کار قرار گرفته تا بتوان نتایج و آثار آن را در زندگی مردم مشاهده کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود