29 اردیبهشت 1400
شماره خبر: 253870

تکمیل بیمارستان فردیس با تامین اعتبار ۵۶ میلیاردی امکانپذیر است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

تکمیل بیمارستان فردیس با تامین اعتبار ۵۶ میلیاردی امکانپذیر است


فرماندار فردیس گفت: اعتبار ۵۶ میلیارد تومانی بینارستان فردیس در سال ۹۹ محقق شده و تنها با تامین این بودجه پیمانکار می تواند نسبت به تکمیل پروره بیمارستان تا پایان خردادماه اقدام کند.
ابوالفضل اینانلو، فرماندار فردیس، ظهر امروز در حاشیه بازدید استاندار البرز، رییس دانشگاه علوم پزشکی و سایر مسؤولان استانی و شهرستانی از روند تکمیل پروژه بیمارستان فردیس، گفت: در این بازدید تمام مسؤولانی که در خصوص اجرا و تامین اعتبارات بیمارستان نقش دارند، حضور داشتند و طبق گزارش پیمانکار قرار شد تا پایان دولت ساختمان بیمارستان به بهره برداری برسد.
فرماندار فردیس افزود: از سوی استاندار البرز دستور ویژه داده شد که مشکلات بیمارستان که مربوط به شهرداری است از جمله کمیسیون‌های ماده ۵ و ماده ۱۰۰ به سرعت در جلسه ای خاص تحت مدیریت معاونت عمرانی استانداری بررسی شود که این نشست در روز شنبه در استانداری تشکیل خواهد شد و همه مشکلاتی که در خصوص واگذاری زمین و کمیسیون‌های فوق وجود دارد، مرتفع شود. همچنین مشکلاتی بین شهرداری فردیس با شهرداری کرج وجود دارد که شهرداری فردیس موظف شد که موضوع انتقال سند و پرونده‌هایی که در شهرداری کرج است و مربوط به حوزه جغرافزایی فردیس است را پیگیری کرده و به نتیجه برساند. این مقام مسؤول در خصوص اعتبار۵۶ میلیاردی بیمارستان فردیس در سال ۹۹، گفت: با توجه به صحبت های استاندار البرز و مدیرکل برنامه و بودجه استان و گفته های پیمانکار در خصوص تامین تجهیزات، این میزان اعتبار به پروژه تزریق شده و اکنون سیستم های گرمایشی و سرمایشی و تجهیرات زیربنایی بیمارستان در حال انجام است و تنها در صورت تزریق این اعتبار، پیمانکار می‌تواند پروژه را تا پایان خرداد تکمیل کند و به نتیجه برساند. وی افزود: امیدواریم با توجه به نیاز شهرستان و مطالبه مردم در خصوص بیمارستان، بتوانیم با این رقم بودجه، در وعده مقرر پروژه را به نتیجه برسانیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود