30 شهریور 1400
شماره خبر: 256477

برای تامین امنیت دراستان با تمام قوا پای کار هستیم

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: وظیفه ما تامین امنیت است و نیروی انتظامی نیز مسئولیت خطیری در این راستا دارد همچنین مردم نیز باید همراهی لازم را برای تحقق این امر داشته باشند.
شهبازی در جلسه کمیسیون مقابله با سرقت استان در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با قدردانی از پیگیری ها و نظمی که فرمانده انتظامی استان در خصوص تحقق برنامه های مربوطه دارد، افزود: مجموعه نیروی انتظامی استان تلاش بسیار خوبی در جهت حفظ و حراست استان و تعامل در سایر امور دستگاه ها دارند.وی ادامه داد: مردم جمهوری اسلامی ایران بسیار فرهیخته، متمدن و بافرهنگ هستند و افکار و ارزش های دینی را حفظ می کنند از این رو در بسیاری از حوزه های امنیتی و انتظامی نیز بر اساس وظیفه ذاتی همراهی می کنند.شهبازی گفت: دستگاه هایی مانند توزیع برق، آب و ... مسئولیت دارند، باید نظارت های خود را افزایش دهند تا حوادثی همچون سرقت را پیشگیری کنند چراکه نیروی انتظامی مسئولیت های گسترده ای دارد و نباید بار آن را سنگین ترکنیم.
وی افزود: به طور قطع باید به گونه ای برنامه ریزی شود که رفاه و شرایط اقتصادی مردم افزایش یابد تا از سرقت و بخش بزرگی از جرائم کاسته شود.استاندار البرز گفت: برای پیشگیری از سرقت باید اماکن، خودروها، صنوف و... غیره به تجهیزات بروز ضد سرقت مجهز شوند تا اطلاع رسانی و مقابله با جرم با سرعت بیشتری صورت گیرد. وی افزود: وظیفه ما تامین امنیت است و نیروی انتظامی نیز مسئولیت خطیری در این راستا دارد همچنین مردم نیز باید همراهی لازم را برای تحقق این امر داشته باشند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود