2 خرداد 1392
شماره خبر: 25858

جهشی به سوی قله های پیشرفت در معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

جهشی به سوی قله های پیشرفت در معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز


سپیدارآنلاین: سرپرست سابق معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز تقویم اجرایی و سرفصل های کاری خود در زمان تصدی مسئولیت بر این معاونت را مرور کرد.
تقویم کاری معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز با رویداها و سرفصل های مختلفی ورق خورد.
آخرین استان کشور اولین آزمون استخدامی را برگزار کرد
امیر یزدی در این رابطه به تشریح بخشی از فعالیت های انجام شده در این معاونت پرداخت و گفت: البرز هرچند آخرین استانی بود که بر پهنه نقشه جغرافیای کشور پیوست اما نخستین استانی بود که اولین آزمون استخدامی را برگزار کرد.وی افزود: برگزاری اولین آزمون دو مرحله ای تبدیل وضعیت استخدامی 500 نفر از کارکنان قراردادی انتقالی از تهران و همچنین متقاضیان انتقال از مرکز استان به شهرستانها در خرداد ماه سال 91 نخستین تجربه در حوزه تأمین نیروی انسانی بعد از تشکیل استان و شکل گیری استانداری البرز بود.
ثبت نام کارکنان دستگاه های اجرایی استان در سامانه کارمند ایران
وی پیگیری روند استخدام ، تأمین نیروی انسانی و شکل گیری تشکیلات سازمانی در دستگاه های اجرایی استان، از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان البرز را به عنوان دیگر فعالیت های این معاونت برشمرد و اظهار داشت: علاوه بر این در راستای اجرایی شدن بخشنامه های معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری از کلیه کارمندان استان البرز در سامانه «کارمند ایران» ثبت نام بعمل آمد و هریک با دریافت کد کاربری در پرداخت حقوق و مزایای کارکنان از قوانین مدیریت خدمات کشوری در سطح استان بهره مند شدند.
بیش از 1800 نفر از تهران به البرز منتقل شدند
سرپرست سابق معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز انتقال بیش از 700 نفر از کارمندان دولت از دستگاه های مرکزی تهران به دستگاه های اجرایی استان البرز در سال 91 را از دیگر اقدامات انجام شده این معاونت برشمرد و ادامه داد: تا کنون بیش از یک هزار و 800 نفر نیز در قالب کارگروه انتقال، از تهران به استان البرز منتقل شده اند و این روند همچنان ادامه دارد. وی افزود: علاوه بر آن تبدیل وضعیت بیش از 2 هزار و 700 پرسنل شرکتی شاغل در دستگاه های اجرایی نیز بر اساس مصوبه هیئت وزیران عملیاتی شده است. اجرای طرح نوسازی تحول اداری و فناوری اطلاعات در تشکیلات سازمانی دستگاه های اجرایی، تشکیل بانک اطلاعات ساختمانهای اداری استان و بروز رسانی آن، نظارت بر نحوه انتخاب و انتصاب مدیران، نظارت بر فعالیت میز خدمت و اجرای طرح نظر سنجی ارباب رجوع در دستگاه های اجرایی استان البرز از دیگر مواردی بود که وی بر آن اشاره داشت. یزدی گفت: برگزاری دومین جشنواره شهید رجایی در استان البرز و معرفی دستگاه های برتر تجربه دیگری از فعالیت های این معاونت بود که در شهریور سال گذشته رقم خورد.
134 نفر در استان البرز دور کار شدند
سرپرست سابق معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز به اجرای طرح دورکاری از جمله طرح های دولت در

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود