9 آذر 1390
شماره خبر: 2586

تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی انتقالی به البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی انتقالی به البرز

معاون توسعه منابع نیروی انسانی استانداری البرز گفت: تاکنون هزار و 200 نفر نیرو از تهران به البرز منتقل شده و در بخش‌های مختلف مشغول به کار شده‌اند.
به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، امیر یزدی درباره آخرین آمار نیروهایی که از پایتخت به ادارات البرز منتقل شده‌اند، اظهار داشت: تاکنون بیش از یک‌هزار و 200 نفر از تهران به البرز منتقل شده‌اند.وی ادامه داد: انتقال نیرو به دو صورت انجام شده است؛ در انتقال نیرو از دستگاه به زیر مجموعه انتقالی است که استانداری آمار تعداد نیروهای انتقالی در این حوزه را دارد. یزدی بیان کرد: درباره نیروهایی که از وزارتخانه‌ای به تشکیلات دیگر می‌روند، آمار دقیقی در دست نیست. معاون استاندار البرز همچنین از تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی انتقالی نیز به عنوان خبری خوش برای این عده یاد کرد و گفت: نیروهای قراردادی که از نیروهای قدیمی شهرستان هستند در صورتی که حاضر شوند به مناطق محروم طالقان، اشتهارد و ... بروند، تبدیل وضعیت می‌شوند و البته این موضوع در مورد نیروهای جدید انتقالی به استان نیز صادق است.
وی با اشاره به ابلاغ چارت اداری ادارات کل درباره نیروی انسانی، اعمال تغییرات در این خصوص را منوط به ارائه درخواست از سوی دستگاه‌ها خواند. این مسئول همچنین یادآور شد: بر اساس اختیارات معاونت سرمایه‌گذاری ریاست جمهوری براساس اختیارات به جاهایی که پست سازمانی خالی داشته اما نیرو ندارند، نیرو منتقل می‌شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود