7 آذر 1400
شماره خبر: 259770

شهرک های صنعتی البرز درصدد راه اندازی نیروگاه های سی اچ پی باشند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: معتقدم که می توانیم بسیاری از موانع و مشکلات را با توان داخل استان و ظرفیت فعالان اقتصادی برطرف کنیم از این رو اتاق فکر فعالان اقتصادی استان تشکیل می شود.
مجتبی عبداللهی در جلسه با روسای شهرک های صنعتی استان افزود: مشارکت و جلب همراهی فعالان اقتصادی در شهرک های صنعتی موجبات شکوفایی و تحول شهرک ها و به تبع آن اقتصاد استان را فراهم می کند.وی ادامه داد: روسای شهرک ها مواردی که در حوزه های مختلف توسعه شهرک های صنعتی نیاز به مکاتبه با مسئولان ملی دارد، اعلام کنند تا پیگیری کنیم.
عبداللهی گفت: اولویت اصلی خود را حل موضوعات اقتصادی قرار دادم چراکه بر این باور هستم حل بخش بزرگی از معضلات کشور در گرو گرهگشایی از اقتصاد است.وی افزود: باید علت یابی کنیم و پس از احصا مشکلات براساس خردجمعی نسبت به حل مشکلات اقدام کنیم.استاندار البرز گفت: البرز با ظرفیت های بزرگی که دارد می تواند سهم بزرگتری در صادرات کشور داشته باشد و ما باید با همدلی و هم افزایی، بستر این امر را فراهم کنیم.
وی افزود: معتقدم که می توانیم بسیاری از موانع و مشکلات را با توان داخل استان و ظرفیت فعالان اقتصادی برطرف کنیم از این رو اتاق فکر فعالان اقتصادی استان تشکیل می شود.
عبداللهی گفت: نمایشگاه دائمی البرز باید در سریع ترین زمان ممکن راه اندازی شود تا تولیدکنندگان محل دائمی عرضه و معرفی محصولات خود را داشته باشند.
وی افزود: تمامی شهرک های صنعتی البرز نیز باید نسبت به راه اندازی نمایشگاه محصولات واحدهای مستقر و طراحی و اجرای تور مجازی از فعالیت های شهرک اقدام کنند.
استاندار البرز گفت: البرز این ظرفیت را دارد که انبارهای مکانیزه را راه اندازی کرده و بهره اقتصادی نیز از این امکان داشته باشد.
وی افزود: شهرک های صنعتی باید در خصوص زیباسازی محیط و نصب المان در شهرک و ساماندهی آن اقدام کنند.
عبداللهی گفت: همچنین تمامی شهرک ها باید با استفاده از مشارکت واحدهای مستقر، نسبت به ایجاد تصفیه خانه های فاضلاب و بازچرخانی آب و همچنین راه اندازی کارخانه های سی اچ پی جهت تولید برق اهتمام داشته باشند.
وی افزود: به طور قطع برای ایجاد تحول اقتصادی و گره گشایی از مسیر تولید و صادرات، در کنار فعالان اقتصادی خواهم بود و این جلسات برای احصا و حل مشکلات استمرار دارد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود