11 خرداد 1392
شماره خبر: 26348

مصونیت نظام اسلامی ایران در سایه رهبری و وحدت کلمه

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

مصونیت نظام اسلامی ایران در سایه رهبری و وحدت کلمه


سپیدارآنلاین: استاندار البرز ضمن دعوت از مردم برای حضور پرشور در پای صندوق های رای تاکید کرد: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی مراقب توطئه دشمنان که رهبری و وحدت کلمه را برای ایجاد شکاف میان حاکمیت و مردم نشانه گرفته اند، باشند.
دکتر اصغر عربیان با بیان این مطلب در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه عبادی و سیاسی این هفته کرج، وحدت کلمه را رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران ذکر کرد و گفت: مصونیت امروز نظام اسلامی ایران در سایه رهبری و وحدت میان مردم است که باید برای حفظ بیش از پیش آن در برابر توطئه دشمنان بیدارتر و هوشیارتر از همیشه بود.
خرداد 92، ماه حماسه در حماسه است
وی خرداد ماه 92 را به دلیل گرمیداشت های مختلف از جمله؛ 15 خرداد، سالگرد رحلت امام (ره) و برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را ماه پی در پی حماسه خواند و افزود: شهدای 15 خرداد با نثار خون خود بذر انقلابی را که امام راحل (ره) در ایران اسلامی کاشتند، آبیاری کرده و درخت انقلاب در 22 بهمن 57 به ثمر نشست.
دوام و قوام ایران اسلامی به حضور مردم در صحنه است
این مسئول دوام و قوام ایران اسلامی را به حضور مردم در تمامی صحنه ها عنوان کرد و یادآور شد: ایران اسلامی بار دیگر در برابر آزمونی بزرگ در مقابل دشمنان داخلی و خارجی قرار دارد آزمونی بزرگ که غفلت از آن پشیمانی را به دنبال خواهد داشت. استاندار البرز از حادثه عاشورا و کربلا به عنوان درسی عبرت آموز برای مسلمانان یاد کرد و گفت: در حادثه کربلا و عاشورا مسلمانان از تبعیت از رهبری زمان خود غافل شدند و باعث شد پشیمانی بزرگی را به همراه بیاورد. پشیمانی که حتی نهضت توابین نیز نتوانست راه به جایی ببرد. وی افزود: درس عاشورا و کربلا باعث می شود مردم حماسه را به بعد از صحنه موکول نکنند و در شرایط حساس کشور همچون انتخابات تاثیرگذار ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور پررنگ خود بار دیگر از این آزمون بزرگ سربلند و پرافتخار خارج شوند.
توطئه جدید دشمنان، حضور کمرنگ مردم در پای صندوق های رای است
دکتر عربیان با بیان تاریخجه ای از تلاش دشمنان در طول سالهای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، اظهار داشت: در طول سالهای پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمنان نظام و انقلاب با طراحی توطئه های مختلف از جمله تهدید و تحریم های سنگین اقتصادی و... تلاش

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود