8 اسفند 1400
شماره خبر: 264264

قرارگاه اجتماعی کرج بدنبال کار عملیاتی و اجرایی است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت: قرارگاه اجتماعی کرج بدنبال کار عملیاتی و اجرایی است و برای بهبود شرایط اجتماعی محلات با کمک تشکل های مردمی فعال خواهد شد و مساجد هم پایگاه مقر فرماندهی در هر محله می شوند.
غفور قاسم پور در جلسه قرارگاه اجتماعی شهرستان کرج با اشاره به ماهیت تشکیل قرارگاه ها با اشاره به راهبردهای مقام عالی دولت در استان مبنی بر تشکیل قرارگاه های اجتماعی در شهرستانها اظهار داشت: کلید واژه قرارگاه به مثابه اعلان شرایط دوران جنگ است و باید بصورت عملیاتی با جدیت مطالبات اجتماعی مردم را پیگیری نماییم. وی با بیان اینکه نیاز مبرم به بهسازی اجتماعی در مناطق محروم شهر کرج وجود دارد، افزود: از ظرفیت بسیج در این زمینه استفاده خواهد شد چرا که هر کجا بسیج پای کار بوده است کارها را سرعت بیشتری انجام شده است. قاسم پور گفت: مردم بهترین طیف برای عملیات جهاد اجتماعی هستند و مساجد نیز به عنوان مرکز کنترل فرماندهی نبض این حرکت اجتماعی را در دست خواهند گرفت.
فرماندار کرج با اشاره به تشکیل شورای محلات بر ضرورت پرهیز از اقدامات جزیره‌ای تاکید کرد و گفت: باید به صورت متمرکز عمل شود و مناطقی که باید در آن کار انجام شود مشخص گردد.وی افزود: از ظرفیت خود محلات برای بهبود شرایط اجتماعی هر محله استفاده می شود. قاسم پور همچنین بر ضرورت پاکسازی شهر از حیث حضور معتادان متجاهر تاکید کرد و خواستار بهبود بصری شهر در آستانه سال جدید شد. وی همچنین گفت: احداث شهرک بانو در دستور کار اجرا قرار خواهد گرفت.قاسم پور افزود: در مرحله نخست ۳۰ محله با هدف بهبود مسایل اجتماعی در شهرستان شناسایی شده است و طبق دستورالعمل های ابلاغی در قالب کمیته های فرعی کار خود را آغاز خواهند نمود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود