14 اسفند 1400
شماره خبر: 264533

تمامی امور استان باید پیوست فرهنگی داشته باشد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



نماینده عالی دولت در استان البرز با بیان اینکه نتیجه برنامه ریزی و تحول آفرینی مدیران در استان را مردم باید ببینند، گفت: مجموعه امور گسترده اجتماعی استان ذیل قرارگاه اجتماعی البرز پیگیری و برنامه ریزی می شود.
مجتبی عبداللهی در جلسه قرارگاه اجتماعی استان که روز پنجشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با بیان اینکه تمامی امور استان باید پیوست فرهنگی داشته باشد، افزود: تکالیف و اعضای این قرارگاه مشخص است و در صورت لزوم مسئولانی اضافه و حذف می شوند.وی ادامه داد: مجموعه امور گسترده اجتماعی استان ذیل قرارگاه اجتماعی البرز پیگیری و برنامه ریزی می شود.عبداللهی گفت: طبق منویات و دغدغه های مقام معظم رهبری در خصوص پیشگیری از آسیب های اجتماعی و توانمند سازی محلات ناکارآمد شهری، در ۲۰۲۰ محله کشور طرح های ویژه اجتماعی اجرایی می شود.وی افزود: در البرز نیز ۵۵ محله شناسایی و اعلام شده که بر این باور هستم تعداد بیشتری از محلات استان نیازمند اجرای این طرح هستند.
استاندار البرز گفت: باید خانه های محله در این ۵۵ محله ایجاد شود و هر کدام از دستگاه ها و نهادهای متولی مانند بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد مستضعفان، هلال احمر و... مسئولیت این خانه ها را به عهده گیرند.وی افزود: متولیان در این خانه وظیفه دارند که نیازها و افراد نیازمند را به دستگاه و یا نهاد مربوطه هدایت کنند.عبداللهی گفت: یکی از موضوعاتی که در دستور کار داریم، ساماندهی بافت های ناکارآمد شهری با استفاده از طرح ملی نهضت مسکن است که در این زمینه نیز باید مردم اقناع و راهنمایی شوند.وی با بیان اینکه مردم در محله های آسیب پذیر باید تغییرات را لمس کنند، افزود: باید از وجود معتمدان محلی و افراد صاحب نفوذ در راستای ساماندهی محلات در استان بهره برداری کنیم.
استاندار البرز گفت: ضرورت دارد که توجه خیرین را در بخش های مختلف مانند سلامت، مدرسه سازی، امنیت و... به این محله ها جلب کنیم و از این ظرفیت بهره برداری کنیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود