4 اردیبهشت 1401
شماره خبر: 266488

بودجه البرز کافی نیست

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بودجه استان البرز کافی نیست گفت: این بودجه کم است و پیگیر حل تبعیض در این زمینه هستیم.
،علی حدادی در نشست با فرماندار، بخشدار واعضای شورای‌های بخش شهرستان طالقان افزود: این موضوع مهم در حضور رئیس‌جمهور در سفر استانی به البرز بیان شده و در صحن مجلس شورای اسلامی نیز تذکر داده شده است.وی ادامه داد: باید تلاش کنیم به جای پاک کردن صورت مساله، مشکلات را حل کنیم.حدادی بیان داشت: بحث گاز رسانی به طالقان مطالبه شده و در دولت فعلی در این‌باره اقدامات جهادی صورت می‌گیرد.این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: در دولت فعلی ارتباط خوبی بین دولت و مجلس شکل گرفته که این اجماع نظر به‌نفع مردم خواهد بود.
حوزه آبریز طالقان اصلاح شود
حدادی یادآورشد: حوضه آبریز طالقان باید اصلاح و بستر حریم و لایروبی به صورت علمی انجام شود.این نماینده مجلس افزود: یکی از بیشترین پیگیری‌های ما در مجلس گاز رسانی به طالقان بوده و هست تا به لطف خداوند تمام شهرستان طالقان از این نعمت برخوردار شوند.وی ادامه داد: همچنین در خصوص تهیه ماشین‌آلات برای راهداری طالقان نیز توافقاتی از وزیر راه و شهرسازی گرفتیم.
حدادی بیان داشت: برای مراتع نیز اعتبارات خوبی در زمینه آبخیزداری و آبرسانی روستایی در نظر گرفته شده است.حدادی ادامه داد: آنتن‌دهی تلفن همراه از دیگر پیگیری‌های بنده در طالقان بود که مدیرکل مربوطه قول رفع آن را داده است.نماینده ساوجبلاع، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیر رفع مشکلات ورودی روستای حادثه خیز بودن ورودی روستای جزنیان نیز هستیم. متاسفانه در این موضوع با کم کاری برخی مدیران روبه‌رو بودیم.وی یادآورشد: در خصوص ایمن‌سازی جاده جدید هشتگرد - طالقان، با پیگیری‌های صورت گرفته بودجه خوبی پیش‌بینی شده و بزودی اجرایی خواهد شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود