2 خرداد 1401
شماره خبر: 267805

مهدکودک در خط ۴ حصار کرج سوم خرداد افتتاح می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج از افتتاح یک باب مهدکودک در منطقه کم برخوردار خط 4 حصار همزمان با سوم خردادماه گفت: یکی از مطالبات مردم خط 4 حصار برخورداری از یک مرکز درمانی در محله شان بود که ..
به حول و قوه الهی روند تکمیل خود را طی می کند و امسال به بهره برداری می رسد؛ سایر نیازهای خدماتی و اجتماعی در مناطق کم برخوردار کرج نیز تا جایی که امکان اجرای آنها را داشته باشیم انجام می دهیم و قولی نمی دهیم که عملی نشود. غفور قاسم پور در هفتمین جلسه قرارگاه اجتماعی شهرستان کرج ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و عملیات بیت المقدس اظهار داشت: برنامه های ویژه ای تحت قالب جهاد امیدآفرینی به همت سپاه و خانه مشارکت های قرارگاه اجتماعی شهرستان کرج در مناطق کم برخوردار طی 10 روز پیش بینی شده است که همزمان با سوم خردادماه طی افتتاحیه ای شروع می شود. وی تاکید کرد: ادارات و دستگاه های عضو قرارگاه از جمله اداره کل ورزش و جوانان، در ایام برگزاری این رویداد اجتماعی و فرهنگی می بایست تمامی ظرفیت ها و امکانات خود را به میدان بیاورند. بخشی از برنامه ها در این طرح مربوط به جوانان و نوجوانان است که اداره کل ورزش و جوانان باید تجهیزات مناسب ورزشی را برای اجرای برنامه هایی با محوریت نشاط اجتماعی در مناطق کم برخوردار به میدان بیاورد. فرماندار کرج گفت: در اجرای طرح تحول اجتماعی بدنبال برگزاری جلسات نمایشی و بدون خروجی نیستیم و تصمیماتی نمی گیریم که شدنی نباشد و توان اجرای آن را نداشته باشیم و مصوبات و قول هایی که می دهیم اجرایی می شود.
قاسم پور بیان کرد: رزمایش جهاد امیدآفرینی با برنامه های متعدد فرهنگی و اجتماعی در مناطق کم برخوردار کرج اجرا می شود که از جمله آنها می توان به استقرار تیم های پزشکی و ارائه خدمات به مادران و کودکان، مشاوره های تغذیه و روانشناسی اشاره کرد. وی افزود: برگزاری کارگاه اشتغال پایدار ویژه زنان سرپرست خانوار در حصار از دیگر برنامه های پیش بینی شده طی ایام اجرای این طرح خواهد بود. معاون استاندار همچنین با اشاره به اینکه بیش از 2 سال است که موضوع ساماندهی خانه های قولنامه ای در مناطق آق تپه، اخترآباد، سهرابیه، کمالشهر، ماهدشت و..در دستور کار پیگیری قرار دارد، افزود: تخریب بخشی از این خانه ها بعنوان مراکز آسیب زا بستر تحقق تحول اجتماعی در این مناطق است.قاسم پور در بخش دیگری با بیان اینکه شناسایی کمپ های غیرمجاز و مجوز دار آغاز شده است، گفت: مراکزی که مجوز ندارند پلمپ می شوند و عملیات جمع آوری معتادان متجاهر و پاکسازی چهره شهر در این مناطق نیز با همکاری بهزیستی در جریان اجرا است. فرماندار کرج با اشاره به اینکه پروژه احداث درمانگاه در خط 4 حصار رو به اتمام است، ادامه داد: این پروژه بهداشتی و درمانی یکی از مطالبات مردمی بود که به حول و قوه الهی با پیگیری های مستمر اجرایی شده و امسال به بهره برداری خواهد رسید به موازات آن پروژه احداث کلانتری و مرکز بهداشت نیز در آستانه تکمیل و نهایی شدن قرار دارد. معاون استاندار ادامه داد: تعیین تکلیف بخشی از اسناد املاک قولنامه ای نیز از مبادی قانونی در حال پیگیری است.وی در پایان از زحمات جهادی سپاه پاسداران در اجرای طرح جهاد امیدآفرینی در مناطق کم برخوردار شهر کرج قدردانی بعمل آورد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود