30 مرداد 1401
شماره خبر: 271781

باید ساختار آمایش سرزمینی در استان البرز اصلاح گردد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



نشست بررسی مشکلات خیابان خلیج فارس شهر گلسار با حضور دکتر حدادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص رفع موانع تولید و پیگیری مشکلات صنایع موجود در خیابان خلیج فارس شهر گلسار جلسه ای با حضور دکتر حدادی نماینده مردم شهرستان های ساوجبلاغ ، نظرآباد ، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی به همراه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گلسار با صاحبان صنایع موجود در این خیابان برگزار گردید . در ابتدای این جلسه حمید کیاروستا شهردار گلسار ضمن خوش آمد گویی در سخنانی بیان داشت: صاحبان صنایع حاضر در این جلسه دارای مشکلات متعددی بویژه تغییر کاربری اراضی موجود و نبود خدمات از سوی دستگاه های خدمات رسان می باشند که امیدواریم با پیگیری مسئولین مشکل چندین ساله صاحبان صنایع این خیابان مرتفع گردد.
در ادامه تعدادی از صاحبان صنایع واقع در خیابان خلیج فارس به نمایندگی به بیان مشکلات خود پرداختند .
رضا کیاروستا رئیس شورای اسلامی شهر گلسار نیز در سخنانی اظهار داشت: با توجه به مشکلات بیان شده نیازمند نگاه ویژه دکتر حدادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی می باشیم که در سطوح بالاتر موضوع پیگیری و مرتفع گردد . رئیس شورای اسلامی شهر گلسار در راستای توسعه و آبادانی این خیابان افزود: وجود شرکت های تولیدی بزرگ واقع در این خیابان در راستای آبادانی آن بسیار مثمر ثمر می باشد و بایستی در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند .
دکتر حدادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در سخنانی بیان داشت: یکی از مشکلات موجود در استان ایراد آمایش سرزمینی می باشد که باید ساختار آمایش سرزمینی در استان البرز اصلاح گردد به این معنی که پهنه بندی درست انجام گردد تا مشکل تولیدکنندگان و ایجاد اشتغال نیز مرتفع گردد . دکتر حدادی افزود: باید قانون به نفع مردم تدوین گردد و همانطور که تولیدخط مقدم است من بر خود وظیفه می دانم به عنوان خادم مردم از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار گیرم و نسبت به رفع آن از سطوح استانی و کشوری پیگیری نمایم .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود