10 شهریور 1401
شماره خبر: 272458

اولویت اصلی مسئولین شهرستان چهارباغ خدمت صادقانه به مردم باشد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



جلسه شورای اداری شهرستان چهارباغ با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی امام‌جمعه ، دکتر حدادی نماينده مجلس شورای اسلامی و روسای دستگاه های اجرایی، اداری و انتظامی در محل فرمانداری برگزار شد.
مهندس جعفری فرماندار شهرستان چهارباغ در جلسه شورای اداری شهرستان چهارباغ ضمن تشکر ویژه از حمایت از دکتر عبدالهی استاندار محترم البرز و همراهی حجت الاسلام والمسلمین محمدی امام‌جمعه و دکتر حدادی نماینده مجلس شورای اسلامی و همه روسای ادارات و فرماندهان ناحیه سپاه و انتظامی و همه تلاشگران شهرستان و تبریک هفته دولت به همه عزیران و الگو قراردادن شهیدان رجایی و باهنر به عنوان شهیدان راه خدمت که نماد ساده زیستی و خدمت جهادی هستند..
مهندس جعفری افزود: چهارباغ دومین شهرستان استان از نظر تعداد و میزان اعتبار پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت بود و با تلاش همکارانم برای توسعه و شکوفایی این شهرستان برنامه ریزی و تلاش خواهیم کرد.وی گفت: اولویت اصلی مسئولین شهرستان خدمت صادقانه به مردم باشد زیرا که دولت مردمی آیت الله رئیسی برای خدمت جهادی به میدان آمده است و دکتر عبدالهی استاندار محترم نیز شبانه روزی در حال تلاش و پیگیری مطالبات مردم است. فرماندار شهرستانبیان کرد: این مردم همیشه پای کار انقلاب بوده اند و حالا نوبت ماست تا در سطح شهرستان اقدامات مناسبی برای انجام دهیم و مواردی از جمله ایجاد سایت اداری، پیگیری ساختار و چارت اداری در سطح ملی و استانی، استقرار دستگاه های اجرایی و تامین تجهیزات اداری، تکمیل و تعریض راه های اصلی شهرستان، تعریض پل های راه آهن و ... نیازمند پیگیری است. وی افزود: ورودی های شهرستان باید بهسازی و مناسب سازی شوند و منظر و همچنین تکمیل روشنایی معابر و همچنین رفع تنش آبی چهارباغ، ایجاد تصفیه‌خانه لوکال، ساماندهی و ارائه خدمات زیرساختی از جمله گاز، برق، آب و مخابرات پیگیری می شود. مهندس جعفری بیان کرد: استفاده‌ از اعتبارات مناطق کم برخوردار برای افزایش سرانه های آموزشی و ساخت مدارس به منطور تکمیل ۹ مدرسه چهارباغ که در نهضت مدرسه سازی که مورد تأکید دکتر عبدالهی استاندار محترم است.وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر ویژه از تلاش همه همکارانم در مجموعه شهرستان و تاکید بر ترسیم چشم انداز مناسب برای رسیدن به چهارباغ توسعه یافته و آباد گفت: افزایش سرانه های خدماتی از جمله داروخانه ها، خانه های بهداشت، مکان های ورزشی، فرهنگسرای شهرستان، احداث خانه کشتی، افزایش شعب بانک ها، ساخت کلانتری، فضای سبز، بهسازی و نوسازی فضای پارک های شهری و . .در دستور کار قرار دارد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود