16 آذر 1390
شماره خبر: 2733

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان البرز بیانیه صادر كرد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان البرز بیانیه صادر كرد

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان البرز به مناسبت شانزدهم آذر ماه نماد استكبار ستیزی و مبارزه با امپریالیسم جنایتكار بیانیه داد.
در این بیانیه آمده است ، شانزدهم آذر ماه نماد استكبار ستیزی و مبارزه با امپریالیسم جنایتكار است كه در چند سال اخیر به صورتی آرام و نرم گویا استحاله گردیده و برخی سیاسیون با استفاده ی تاكتیكی از این روز سعی در پیشبرد مقاصد خویش در فضاهای آكادمیك دارند. ما دانشجویان اعلام می داریم هر گونه عدول از نفس و روح این روز شایسته نبوده و از نظر ما مذبوح و مطرود می باشد و یا معاندین و كژاندیشان كه سعی در هر گونه بدعت گذاری در هر سطحی داشته باشند مقابله خواهیم كرد و اعلام می داریم ، امروز دانشجویان نماد پویای ، نشاط و آگاهی و عزت ایران اسلامی بوده و دانشجویان جان بركف بسیجی در هر مسوولیت و جایگاهی و گاه در گمنامی محض هدفی جز پیشبرد منویات مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) ندارند. با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی به اطلاع همگان می رسانیم كه بسیج دانشجویی به عنوان تشكل خود ساخته و با داشتن توان عظیم تئوریكال و اجرایی به صورت همزمان هیچ گاه ملعبه ی دست هیچ فردی نخواهد شد و وظیفه و رسالت خویش را تنها آگاه سازی و تبیین پارامترهای مد نظر یك نماینده مجلس حزب الهی در حكومت الله می داند و ورود مستقیم به عرصه انتخابات به این معنا كه از یك شخص یا گروه خاص حمایت كنددون شان خود دانسته و همواره بر شاخص ها اتكا خواهد كرد. در روزهای اخیر شاهد تجمع دانشجویان در مقابل سفارت انگلیس بوده ایم بدین وسیله اعلام می داریم بسجیان دانشجوی دانشگاههای استان البرز خود را مطیع امر ولایت مطلقه فقیه دانسته و ذره ای از ایشان جلوتر یا عقب تر نخواهند رفت و موضع گیری رسمی خویش را پس از فرامین پیام گونه معظم له اعلام خواهند كرد.رصد تاریخی گویای این حقیقت است كه كشور ایران همواره از سیاست های خصمانه بریتانیا دچار خسران شده است. حركت شایسته دانشجویان بسیجی كه تجمع در مقابل سفارت انگلیس در تهران بوده آبروی كذایی انگلیس را در مجامع بین المللی برده و نشان دهنده خشم فرو خورده ی ملت عزیز و صبور ایران است.
سناریو نویسی انگلیس در اخراج دیپلمات های ایرانی از كشور نیز نمی تواند استعمار پیر را از چاه بی آبرویی خارج كند. سناریوی دیگر بریتانیا كه ایجاد موج رسانه ای و تهدید و تحریم علیه جمهوری اسلامی ایران نیز راه به جایی نبرد و هر روز پوچی و بی اساسی داعیه ی مظلوم نمایی روباه پیر بیش از پیش بروز و ظهور پیدا خواهد كرد. ما نیز از تجمع به حق، مردم و دانشجویان كه همانا انعكاس حركات و سیاست های خصمانه انگلیس در قبال مردم مظلوم ایران بود حمایت نموده و هر گونه حركت خود سرانه و مبتنی بر تكروی كه منجر به تخطی آبروی نظام حتی در حد ناچیز را نیز قویا تقبیح می نماییم.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود