22 دی 1390
شماره خبر: 4021

بسیج دانشجویی البرز اقدام تروریستی عوامل استكبار رامحكوم كرد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

بسیج دانشجویی البرز اقدام تروریستی عوامل استكبار رامحكوم كرد

بسیج دانشجویی دانشگاههای استان البرز با صدور بیانیه ای ترور ناجوانمردانه دانشمند فرزانه استاد 'مصطفی احمدی روشن 'توسط عوامل استكبار جهانی رامحكوم كرد.
در این بیانیه آمده است : بار دیگر جامعه علمی و اندیشمندان مسلمان ایران در سوگ عزیزی نشستند كه با خون خود مهر تاییدی بر حركت روشن و نورانی علمی كشور گذاشت. بیانیه می افزاید:ما دانسجویان شهادت این دانشمند عزیز و فرزند برومند نظام جمهوری اسلامی ایران را به حضرت ولی عصر (عج) و نایب برحقش حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) و خانواده بزرگوارش تسلیت می گوییم. - شهید احمدی روشن دانشمند بسیجی كشور در خون پاك خود غوطه ور گشت و در آستانه اربعین حسینی به امام حسین (ع ) اقتدا كرد.
-شهادت این عزیز ،سخن خمینی كبیر (ره) را به یاد می آورد كه فرمود': بكشید ما را ملت ما بیدار تر می شود'. - استكبار و صهیونیسم جهانی كه در رویارویی با ملت بزرگ ایران و جلوگیری از رشد و توسعه علمی و فناوری نظام اسلامی ناكام مانده اند و هرروز شاهد دستاوردی دیگر در زمینه های علمی و فناوری هستند به بازی از پیش باخته ترور دانشمندان جهادگر ایرانی روی آورده اند. ما دانشجویان بیدار،آگاهیم كه این قبیل اقدامات وحشیانه و ضد انسانی با چه هدفی صورت می گیرد، امروز ترس و هراس غرب از این ناحیه نشات می گیرد كه مبادا ایران اسلامی تبدیل به یك قدرت جهانی و الگویی برای دیگر كشورهای دنیا شود. پیشرفت علمی ایران اسلامی خاری در چشمان پراز كینه مستكبران است اما به فضل الهی چشم استكبار جهانی را كور خواهیم كرد. شورای تبیین بسیج دانشجویی دانشگاههای استان البرز از نهادهای امنیتی ، انتظامی وقضایی خواست ضمن حفاظت از دانشمندان و اساتید كشور، عاملان این جنایت هر چه سریعتر شناسایی،دستگیر و مجازات كنند.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود