29 آذر 1401
شماره خبر: 277589

واگذاری ساخت ۳۴ هزار واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن به شهرستان ساوجبلاغ

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



دکتر البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در اولین جلسه قرارگاه تأمین مسکن، از سرمایه گذاران و تمامی شرکت های فعال در بخش مسکن برای حضور و فعالیت در شهرستان ساوجبلاغ دعوت کرد.
اولین جلسه قرارگاه جهادی تأمین مسکن شهرستان ساوجبلاغ به ریاست دکتر البرزی و با حضور جمعی از مدیران ادارات و دستگاه‌های مرتبط برگزار شد. فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با بیان توسعه مسکن به عنوان موتور محرکه اقتصاد گفت: ساخت و توسعه مسکن در هر منطقه به عنوان موتور محرکه اقتصاد آن منطقه بوده و موجب پویایی اقتصادی و فعالیت بسیاری از بخش‌های صنعتی می گردد. دکتر البرزی افزود: در قرارگاه جهادی مسکن بایستی با روحیه جهادی و تفکرات بسیجی آنچنان برنامه ریزی کنیم تا تمامی اهداف حوزه مسکن را سریعتر محقق نمایم. وی با بیان هدف گذاری دولت کریمه در تأمین سالانه یک میلیون مسکن در کشور تصریح کرد: دولت بنا دارد سالانه یک میلیون واحد مسکونی را در کشور تولید کند و من معتقدم ما می توانیم با روحیه بسیجی، انقلابی و جهادی، بیش از این تعداد مسکن را برای مردم بسازیم. فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: ساخت ۳۴ هزار واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن به شهرستان ساوجبلاغ واگذار شده که گامی مهم در تأمین مسکن برای مستأجران و نیازمندان محسوب می‌شود. وی تصریح کرد: بنا داریم به سمت خانه دار شدن تمامی کارکنان دولت و نیروهای نظامی و انتظامی در قالب تعاونی‌های مسکن پیش برویم که با تعامل، همکاری، هدایت ها و حمایت های استاندار محترم این امر محقق می شود.
🔹 دکتر البرزی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: فضای مناسب برای سرمایه گذاری در بخش مسکن در این شهرستان فراهم است و به نمایندگی از دولت محترم، از سرمایه گذاران و تمامی شرکت های فعال در بخش مسکن برای حضور و مشارکت در ساخت و ساز مساکن دعوت کرده و اعلام می کنم که مصمّم و پیشگام هستیم تا انقلابی بزرگ در حوزه ساخت مسکن را رقم بزنیم. دکتر البرزی در پایان با اشاره به توجه و نگاه ویژه مسئولان شهرستان به تأمین مسکن نیازمندان گفت: از این پس، طرح ساخت مسکن برای نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی را در این قرارگاه با سرعت بیشتری پیگیری می کنیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود