8 دی 1401
شماره خبر: 278062

اولین نشست هم اندیشی با معاونین سیاسی فرمانداری شهرستان های تابعه استان برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



نشست هم اندیشی معاونین سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان تابعه استان با حضور معاون سیاسی استانداری البرز برگزار شد
نشست هم اندیشی معاونین سیاسی شهرستان های تابعه استان به ریاست مرتضی ولی پوری؛ معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و جمعی مدیران ستادی استانداری برگزار شد.
ولی پوری اظهار داشت: این نشست ها به صورت دوره ای در مناطق دیگر استان تداوم خواهد داشت، مشکلات و مسائل شهرستان ها احصاء و مرتفع می شود.معاون استاندار افزود: با توجه به اینکه ماموریت های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ... در معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی و دارای تنوع و پیچیدگی است از این رو ضرورت دارد به صورت دوره ای در خصوص بخش‌های مختلف و متعدد وظایف این حوزه با معاونان سیاسی گفتگو و هم اندیشی شود. وی ادامه داد: با عنایت به اعلام رسمی شروع به کار مراحل اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از سوی وزارت کشور از هم اکنون تدابیر و تمهیدات لازم در حوزه‌های مختلف را در پیش خواهیم گرفت و دیدگاه‌ها و پیشنهادهای فرمانداران و معاونان سیاسی مورد توجه قرار خواهد گرفت. معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرز، گفت: در این نشست های هم‌افزایی و هم‌اندیشی در بحث های مختلف و تجربیاتی که معاونان دارند در اینجا به اشتراک گذاشته می‌شود.ولی پوری با بیان اینکه هر کدام از معاونان گزارش‌ها و دیدگاه‌های خود را در حوزه‌هایی که مسئولیت دارند، ارائه کردند، عنوان داشت: مشکلات و چالش‌های شهرستان‌ها را از طریق همین جلسات احصاء و در ستاد استانداری از طریق شخص آقای دکتر عبداللهی استاندار محترم پیگیری می‌کنیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود