29 تیر 1402
شماره خبر: 289062

سومین جلسه شورای اداری شهرستان نظرآباد در سال جاری برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



سومین جلسه شورای اداری شهرستان در سال ۱۴۰۲ که مزین به نام *مهار تورم، رشد تولید* میباشد باحضور خادمان مردم در شهرستان برگزار گردید.
در این جلسه امام جمعه محترم با تسلیت فرارسیدن ماه محرم و ایام شهادت حضرت اباعبدالله حسین علیه السلام از فرماندار نظرآباد بابت برپایی و توجه بر برپایی منظم جلسات تشکر نمود.ایشان در ادامه هدف از قیام امام حسین(ع) را امر به معروف و نهی از منکر و عمل به سیره پیامبر اکرم(ص) و حضرت(ع) عنوان نموده و گفت: ما نیز باید به عنوان رهروان سیدالشهدا(ع) به سیره پیامبر(ص)، امام علی(ع)، اهل بیت و سیره مقام معظم رهبری(مدظله العالی) عمل نماییم.حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا موسوی افزود: زمانیکه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تاکید فراوان بر حرام سیاسی و شرعی بودن کشف حجاب دارد بر همه ما اطاعت از این مهم واجب و سرپیچی از آن حرام است.امام جمعه نظرآباد در خاتمه این ماه را فرصت مناسبی برای امر به معروف و نهی از منکر به ویژه در حوزه حجاب دانسته و حمایت قاطعانه خود از نیروی انتظامی و دادستانی برای اجرای طرح حجاب را نیز اعلام نمود.
همچنین دکتر حدادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی حجاب را یک قانون عنوان داشته و بر لزوم قانون مداری و حرکت در مسیر قانون تاکید کرد.وی همچنین یادآور شد: درتلاشیم در بخش‌های مختلف بهداشتی و درمانی، کشاورزی، صنعتی، فرهنگی و اجتماعی و... حل مشکلات و افزایش سرانه‌ها را برای شهرستان نظرآباد داشته باشیم.در پایان دادستان نظرآباد توضیحات قانونی پیرامون مسئله آب در بخش‌های مختلف کشاورزی، خانگی، صنعتی و ... را ارائه نموده و بر لزوم مقابله جدی با قانون شکنان و کسانی که در آرامش و رفاه مردم خلل ایجاد می‌کنند تاکید نمود.در خاتمه روسای ادارات تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، آبفا و برق نیز به ارائه گزارش اقدامات انجام شده و برنامه های آنی پرداختند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود