7 مرداد 1402
شماره خبر: 289497

پیگیری ایجاد زیرساخت های بخش آسارا در کارگروه های استانی

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



جلسه شورای اداری بخش آسارا به ریاست دکتر یحیی رمضانی سرپرست محترم معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان کرج و با حضور سجاد خدری بخشدار آسارا، اعضا شورای اداری شهرستان و بخش، معتمدین و دهیاران بخش برگزار شد.
سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان کرج در شورای اداری بخش آسارا ضمن تسلیت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی با اشاره به ظرفیت های موجود در بخش بر ضرورت رسیدگی و حل مشکلات تاکید کرد و گفت:دغدغه هایی همانند سرمایه گذاری، رفع حرایم و اشتغال در جلسات استانی مطرح و مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.
دکتر رمضانی خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را از توفیقات الهی خواند و خواستار همت ویژه مدیران و مسئولین شهرستانی در رسیدگی به مشکلات و ارائه خدمات به مردم شد.
در ادامه روسای ادارات راهداری، برق، گاز ، بنیاد مسکن و جهاد کشاورزی گزارش عملکرد و پروژه های در دست اقدام را ارائه نمودند.همچنین مشکلات و معضلات بخش و شهر آسارا توسط رئیس شورای اسلامی بخش، شهردار آسارا و معتمدین مطرح شد.طرح هادی روستایی ، حرائم ، گازرسانی خارج بافت ، گردشگری و پلمپ پیست اسکی دیزین از موضوعاتی بودکه بخشدار آسارا خواستار رسیدگی به آنها شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود