4 شهریور 1402
شماره خبر: 291036

برگزاری میز خدمت در مصلی نماز جمعه چهارباغ با حضور فرماندار در هفته دولت

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



برگزاری میزخدمت به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در محل مصلی نماز جمعه از برنامه های روز سوم هفته دولت در شهرستان چهارباغ بود.

در این راستا ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره جعفری فرماندار، معاون فرماندار، بخشداران و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با مردم شریف جهت پاسخگویی و رفع مشکلات شهروندان عزیز به مناسبت گرامیداشت هفته دولت قبل از خطبه ‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه درمصلی شهر برگزار شد. نماینده عالی دولت در شهرستان چهارباغ در میان برگزاری میز خدمت به همه دستگاهها تاکید کرد: حضور مسئولین ادارات در یک مکان مشخص تحت عنوان میز خدمت، تحولی پسندیده در تکریم ارباب رجوع و رضایت مندی شهروندان بوده؛ که هم‌افزایی بین دستگاههای اجرایی برای تسهیل روند اداری پاسخ به درخواست ها و مطالبات مردمی را در پی خواهد داشت.وی ارتباط مدیران با مردم را به عنوان شاخصی مهم در ارزیابی عملکرد مدیران شهرستان عنوان کرد و تصریح کرد: در دولت مردمی سیزدهم همه مدیران دستگاها باید در خدمت به مردم به صورت جهادی عمل کنند. فرماندار شهرستان در دیدار مردم با بیان اینکه: با وجود بسیاری از موانع و مشکلات مجموعه دستگاههای خدمات رسان شهرستان با محوریت فرمانداری، تمام همت خود را بکار گرفته اند تا در جهت بهبود وضعیت کاستی ها و رضایت مندی مردم عزیز پیش رفته و انشاالله در آینده خبرهای بسیار خوبی در حوزه عمرانی، فرهنگی و اجتماعی، اقتصادی، آموزشی و...برای عموم مردم انجام و اطلاع رسانی خواهد شد. گفتنی است پاسخگویی به مطالبات مردمی در میز خدمت با حضور شهردار چهارباغ، رئیس شورای شهر چهارباغ ، روسای ادارت برق ، گاز، مخابرات، صنعت و معدن ، کمیته امداد، آب و فاضلاب ، بنیاد شهید و امور ایثارگران، فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهادکشاورزی ، بهداشت و درمان، هلال احمر و دیگر ادارات خدمت رسان شهرستانی و شهری در مصلی نماز جمعه شهر چهارباغ برگزار گردید.ارائه ارز به زوار اربعین توسط مجموعه پست بانک در میز خدمت هفته دولت از دیگر موضوعات مثبت و مورد استقبال مردم شریف شهرستان بود.
◽️درپایان مسئولین و روسای ادارت و دستگاهها و نهادهای شهرستان، نماز جمعه را به امامت حجت السلام و المسلمین محمدی همراه مردم شریف و انقلابی اقامه نمودند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود