8 اسفند 1402
شماره خبر: 301458

آماده سازی بستر برای برگزاری انتخابات در ساوجبلاغ

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



دومین جلسه توجیهی نمایندگان فرماندار در شعبات اخذ رأی با حضور دکتر البرزی و رؤسای هیأت های اجرایی، نظارت و بازرسی برگزار شد.
دکتر البرزی در این نشست با تقدیر از زحمات اعضای هیأت نظارت، هیأت بازرسی و هیأت اجرایی از آماده سازی بستر برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان خبر داد. وی گفت: مهم‌ترین وظیفه وزارت کشور برگزاری انتخابات است و بالطبع استانداران و فرمانداران در حوزه‌های مربوط به خود مسئولیت اجرای انتخابات را بر عهده دارند.
فرماندار و رئیس حوزه انتخابیه شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در ادامه به نقش و وظایف حساس نمایندگان فرماندار به عنوان مسئولین اصلی برگزاری انتخابات در شعب اخذ رأی اشاره کرد و تصریح نمود: نمایندگان فرماندار در شعبات به همراه ناظر و بازرس می‌بایست مقدمات اخذ رأی از مردم را فراهم آورده و تا پایان برگزاری انتخابات و شمارش آرا مسئول خواهد بود.
دکتر البرزی افزود: علاوه بر برگزاری کلاس‌های آموزشی و توجیهی مستمر برای بازرسین، نمایندگان فرماندار، کاربران و اعضای صندوق، کلیپ‌های صوتی و تصویری هم برای آموزش بهتر و تکمیلی در اختیار دست‌اندرکاران انتخابات قرار خواهد گرفت. فرماندار شهرستان ساوجبلاغ همچنین با تأکید بر تحقق منویات مقام معظم رهبری در چهار شاخصه؛ امنیت، رقابت، سلامت و مشارکت حداکثری در انتخابات، افزود: این اطمینان را به مردم عزیز شهرستان می‌دهیم که تمامی تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم به کار بسته، و خود را امانتدار آرای مردم می‌دانیم. بازدید از محل استقرار صندوق‌های اخذ رأی، تماس و هماهنگی با سایر اعضای صندوق، تهیه ملزومات لازم قبل از روز رأی گیری، دقت در مسائل امنیتی محل، اجرای دقیق قوانین مربوطه و تماس مستمر و هماهنگی با اعضای هیأت اجرایی برای رفع مشکلات از جمله موارد مورد تأکید فرماندار در ادامه این جلسه بود. وی در پایان اظهار امیدواری کرد؛ با تلاش دست‌اندرکاران انتخابات و حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی، حماسه ای دیگر خلق شود و شاهد انتخاباتی با شکوه سالم و با مشارکت حداکثری در روز ۱۱ اسفند باشیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود