19 اسفند 1402
شماره خبر: 302032

از پایین شهر تا بالای شهر نان سالم و با کیفیت باید بدست مردم برسد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی




معاون استاندار و فرماندار کرج بدنبال بازدیدهای میدانی از نانوایی های سطح شهر و با انتقاد از فعالیت برخی از این مراکز از آغاز نظارت های جدی بر فعالیت نانوایی ها در سطح شهر کرج و شهرهای اقماری خبر داد و گفت: از پایین شهر تا بالای شهر باید نان سالم و کیفی بدست مردم برسد.
دکتر یحیی رمضانی با بیان این مطلب در جلسه شورای آرد و نان استان که با حضور دکترافضلی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز و جمعی از اعضاء کارگروه آرد و نان استان به میزبانی فرمانداری کرج برگزار شد، گفت: از ساعت ۶ صبح امروز میدانی از ۱۰ نانوایی سطح شهر در مناطق مختلف بازدید داشتم که بدنبال آن تذکراتی نیز به برخی نانوایی ها داده شد.
وی با تأکید بر ضرورت افزایش سطح دسترسی مردم به نانوایی ها در تمامی مناطق تصریح کرد: از پایین شهر تا بالای شهر متناسب با جمعیت مناطق شهری باید نانوایی وجود داشته باشد.
فرماندار کرج از تشدید نظارت بر فعالیت نانوایی ها خبر داد و افزود: کم فروشی در نان، عرضه نان با قیمت های سلیقه ای، روند آزادپزی نان، نحوه توزیع آرد تخصیصی و.. از موضوعاتی است که براحتی از کنار آن نمی گذریم و ناظران ویژه ای برای رصد عرضه نان راهی سطح شهر خواهند شد. وی افزود: نه تنها در مرکز شهر کرج که در تمامی شهرهای اقماری نیز باید نظارت ها تشدید شود.
فرماندار کرج گفت: در اجرای طرح تشدید نظارت بر نانوایی های شهرستان کرج تمامی مناطق از کم برخوردار تا برخوردار باید زیر ذره بین نظارت بر رعایت عدالت در پخت کمی و کیفی نان قرار بگیرد.
وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان خواستار افزایش سهمیه تخصیصی آرد در تمامی مناطق شد و افزود: در چند نقطه از مرکز استان که بخش آسارا را نیز در برمی گیرد بجهت شرایط ییلاق و قشلاق جمعیت نیاز است که سهمیه آرد بصورت شناور باشد. فرماندار کرج با اشاره به استقرار ۳۲ نانوایی از ابتدای محور کرج – کندوان گفت: در بخش آسارا با مدیریت بخشدار سهمیه فوق العاده آرد جهت توزیع در تمامی مناطق روستایی در دستور کار قرار می گیرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود