20 اردیبهشت 1403
شماره خبر: 304484

در برنامه هفتم توسعه توجه ویژه ای به صندوق شده است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



علی حدادی در دیدار با سرپرست صندوق استان البرز گفت: موضوع بیمه اجتماعی برای روستائیان و عشایر مغفول مانده و نیاز به توجه بیشتری دارد.
فواد محمدی سرپرست صندوق استان با حضور در دفتر علی حدادی نماینده مردم شهرستان های نظرآباد، طالقان، ساوجبلاغ و چهارباغ درمجلس شورای اسلامی، با ایشان دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار حدادی با اشاره به برنامه هفتم توسعه گفت: در برنامه هفتم توسعه نسبت به موضوع بیمه اجتماعی برای روستائیان و عشایر توجه ویژه ای شده است. وی افزود: موضوع بیمه اجتماعی برای قشر روستائی، عشایری، کشاورزان و ... مغفول مانده و نیاز به تبیین و توجه بیشتری دارد. محمدی سرپرست صندوق استان نیز با اشاره به آمار استان گفت: در استان البرز تا کنون حدود 21 هزار نفر عضو صندوق شده اند که حدود 1100 خانوار به واسطه بازنشستگی، فوت و یا ازکارافتادگی سرپرست خانوار از خدمات و مزایای صندوق بهره مند شده اند. محمدی عنوان کرد: پیش از انتخابات اقدامات قابل توجهی نظیر ایجاد پویش من رأی میدهم، پرداخت تسهیلات بدون بهره و بدون نیاز به ضامن و حتی حضور در بانک به جامعه هدف، ارائه خدمات بیمه تکمیل درمان به مستمری بگیران صندوق و ...در راستای ایجاد رضایتمندی توسط صندوق انجام پذیرفت. سرپرست صندوق استان تصریح کرد: برخورداری تمامی اقشار جامعه از بیمه اجتماعی یکی از مولفه های عدالت اجتماعی و توسعه یافتگی جوامع می باشد که رسالت صندوق ارائه خدمات بیمه اجتماعی به جامعه مولد و زحمتکش کشاورز، روستائی و عشایر است. محمدی تأکید کرد: صندوق به جهت تسهیل در عضویت اقشار مختلف جامعه، سطوح درآمدی هشت گانه ایجاد نموده است تا افراد با هر سطح درآمدی ای بتوانند از مزایا و خدمات بیمه اجتماعی بهره مند شوند. وی در پایان با اشاره به میزان ضریب نفوذ صندوق در استان خاطرنشان کرد: امید است با همکاری و تعامل بیش از پیش نمایندگان مجلس شورای اسلامی با صندوق شاهد گسترش چتر پوشش بیمه اجتماعی صندوق در سطح جامعه باشیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود