29 خرداد 1403
شماره خبر: 306491

رئیسی نشان داد می توان کار سیاسی کرد اما تقوا داشت

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



مسؤول ستاد مردمی محمدباقر قالیباف در استان البرز گفت: ما آمده ایم جبهه انقلاب را تقویت کنیم، به خاطر رهبر معظم انقلاب آمدیم به خاطر استمرار مسیر سید شهید آیت الله رییسی بنابراین به مصلح رای می دهیم چراکه رییسی نشان داد که می شود کار سیاسی کرد اما تقوا داشت.
حجت الاسلام والمسلمین سید میثم مومنی، مسؤول ستاد مردمی محمد باقر قالیباف در استان البرز اظهار کرد: با سربالا به عنوان مسوول ستاد مردمی قالیباف می گویم که دکتر «سعید جلیلی» نیز انسانی سلیم و برنامه ریزی موفق است که پایش را درجبهه و جنگ گذاشت اما دست از آرمان‌های امامان انقلاب برنداشت ما نیامدیم کسی را تخریب کنیم، به ویژه کسی یا کسانی که جزو جبهه انقلاب باشند.
مومنی افزود: ما آمده ایم جبهه انقلاب را تقویت کنیم، به خاطر رهبر معظم انقلاب آمدیم به خاطر استمرار مسیر سید شهید آیت الله رییسی بنابراین به مصلح رای می دهیم چراکه رییسی نشان داد که می شود کار سیاسی کرد اما تقوا داشت.وی با بیان اینکه باید صیانت از مسیر رییس جمهور شهید داشت، اضافه کرد: نزدیکترین تفکر به شهید رییسی قالیباف است و لجن پراکنی و تهمت در کارنامه ندارد.
مومنی بیان کرد: برای دیده شده نیاز به تخریب کسی نداریم؛ شهید رییسی مظلوم بود و قالیباف نیز مظلوم است و بزرگترین افتخارش فعالیت های جهادی و رزمندگی است.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود