3 دی 1390
شماره خبر: 3185

حتی یک رای در انتخابات جا به جا نمی‌شود/ با تمام توان از رای مردم حراست می‌کنیم

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

حتی یک رای در انتخابات جا به جا نمی‌شود/ با تمام توان از رای مردم حراست می‌کنیم

فرماندار نظرآباد گفت: مجریان انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از میان امین‌ترین افراد این شهرستان انتخاب شده و اجازه دخل و تصرف در آرای مردم را نخواهیم داد.
سید ابراهیم کسائیان اظهار داشت: یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی این است که مردم در تک تک تصمیم‌گیری‌های بزرگ کشور دخالت داشته و هیچ مسئولی بدون نظر مستقیم و یا غیر مستقیم مردم انتخاب نمی‌شود. وی تصریح کرد: این دستاورد بزرگ به راحتی محقق نشده و هزاران جوان ایرانی برای رسیدن ملت ایران به آرزوی چند صد ساله خود، شهید و جانباز شده‌اند. این مسئول ادامه داد: بنابراین تمام مردم به ویژه مسئولان و دست‌اندرکاران انتخابات در بخش‌های اجرایی و نظارتی موظف هستند با تمام توان از دستاورد انقلاب اسلامی حراست کرده و اجازه دخل و تصرف در آرای مردم را به احدی ندهند.
* الگو و محور حرکت ما رهنمودهای مقام معظم رهبری است
کسائیان با اشاره به رهنمودهای مکرر رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی مبنی بر لزوم برگزاری انتخابات حداکثری، پرشور، قانونمند و سالم گفت: محور حرکت ما رهنمودهای معظم له است و خوشبختانه مسئولان کشور با طراحی و تدوین قانون انتخابات، اکثر نظرات رهبری معظم انقلاب را به صورت قانون تعریف کرده‌اند. وی تاکید کرد: بنابراین هیچ مشکلی در برگزاری انتخابات نداریم و مجریان نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باید با تمام توان از آرای مردم حراست کنند.
* دشمن نمی‌خواهد انتخابات در ایران سالم و در آرامش برگزار شود
عالی‌ترین مقام اجرایی در نظرآباد در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برگزاری انتخابات امسال چه تفاوتی با سال‌های گذشته دارد؟ گفت: شرایط بین‌المللی ایران اسلامی بسیار حساس است و پس از فتنه سال 88 دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی نمی‌خواهند انتخابات در ایران در فضایی آرام و به صورت سالم و قانونمند برگزار شود. کسائیان گفت: آنها به دنبال خدشه‌وارد کردن به صحت انتخابات در ایران هستند تا در مقابل افکار عمومی توجیهی برای توطئه‌ها و دروغ‌پردازی‌های خود داشته باشند. وی تاکید کرد: به همین دلیل حضور مردم و همچنین عملکرد مسئولان اجرایی و نظارتی در انتخابات آتی بسیار مهم و حساس بوده و در حقیقت جهانیان چشم به عملکرد ما دوخته‌اند. کسائیان در پایان اذعان داشت: ملت ایران بصیرت لازم را داشته و به طور قطع همه مردم و مسئولان با اطاعات از فرامین رهبری عظیم‌الشان انقلاب بار دیگر نقشه‌های شوم دشمنان را با حضور تاثیرگذار خود خنثی خواهند کرد.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود