4 دی 1390
شماره خبر: 3233

تمام مراحل انتخابات در البرز با دقت و امنیت انجام می‌شود‌

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

تمام مراحل انتخابات در البرز با دقت و امنیت انجام می‌شود‌

استاندار استان البرز تاکید کرد: تمام مراحل اجرایی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این استان با دقت، امنیت و حساسیت بسیار بالا انجام خواهد شد و برای برگزاری این دوره از انتخابات آمادگی کامل داریم.
عیسی فرهادی اظهار داشت: ما از ماه‌ها قبل خود را آماده برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس در اسفندماه جاری کرده و تمام مقدمات و زیرساخت‌های لازم برای انجام این مهم در البرز فراهم است. وی تاکید کرد: اجرای بی‌کم و کاست قانون، داشتن نگاه یکسان و قانونمند به تمام کاندیداها و هواداران آنها در نهایت دفاع از آرای مردم مهمترین اولویت استانداری البرز و فرمانداری‌های تابعه است و در این راه رهنمودهای رهبری عظیم‌الشان انقلاب را به طور کامل مدنظر داریم.
دولت حافظ تک تک آرای مردم است
عالی‌ترین مقام اجرایی در استان البرز تاکید کرد: حفاظت و حراست از آرای تک تک مردم با هر گرایش و دیدگاهی که هستند وظیفه و هدف اصلی دولت در برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و تلاش داریم در این زمینه کارنامه قابل قبولی از خود بر جای گذاریم. فرهادی افزود: در همین ‌ارتباط‌ استانداری البرز از ماه‌ها قبل با همکاری فرمانداری‌ها و بخش‌داری‌ها و همچنین دستگاه‌های مسئول مانند نیروی انتظامی و واحدهای نظارتی تلاش‌های بسیاری برای تحقق هدف کلان دولت انجام داده است. وی تاکید کرد: دستاورد این تلاش‌های شبانه‌روزی آمادگی کامل استان البرز برای حراست از آرای مردم و برگزاری آرام و بدون تنش در استان است و در این زمینه هیچ مشکلی نداریم.
بدخواهان نمی‌خواهند مردم در انتخابات شرکت کنند
استاندار البرز در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه چه راهکار‌هایی برای برگزاری انتخاباتی با حضور حداکثر مردم در البرز انجام شده است؟ گفت: به طور قطع دشمنان و بدخواهان اسلام و انقلاب نمی‌خواهند مردم به پای صندوق‌های رای آمده و در تعیین سرنوشت خویش مشارکت داشته باشند. فرهادی افزود: به همین دلیل توطئه‌های مختلفی چون بی‌نتیجه بودن حضور در انتخابات، تحریم و مسائلی از این دست را به راه‌انداخته و امیدوار به تحقق اهداف شوم خود هستند. وی تاکید کرد: خوشبختانه مردم ایران افرادی آگاه و با بصیرت بوده و همواره در مسائل کلان و حساس پیرو ولایت هستند، لذا مطمئن هستیم که در این دوره انتخابات مردم با درک شرایط حساس به صورت حداکثری در انتخابات شرکت کرده و شرایط انجام این مهم به طور کامل فراهم است. فرهادی در پایان تاکید کرد: با این وجود شرایط لازم برای آگاهی بیشتر مردم و حضور نسل‌ها و گرایش‌های مختلف در انتخابات در استان البرز ایجاد شده است.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود