8 دی 1390
شماره خبر: 3432

سازمان بسیج دانشجویی استان البرز به مناسبت 9دی بیانیه صادركرد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

سازمان بسیج دانشجویی استان البرز به مناسبت 9دی بیانیه صادركرد

سازمان بسیج دانشجویی استان البرز با صدور بیانیه ای اعلام كرد: حماسه بزرگ نهم دی 88 حركتی ارزشمند در ادامه راه امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر بود.
در این بیانیه آمده است: دو سال از حضور حماسی ملت ایران در دفاع از عقاید و آرمان های خود در یوم الله 9دی گذشت ، مردم انقلابی ایران با حضور پرشكوه و یكپارچه خود درراهپیمایی نهم دی 88 ثابت كردند كه توطئه ها و نقشه های اسكتبار جهانی نتوانسته آنان رادر ادامه راه شهدا و امام شهیدان لحظه ای متوقف كند. حماسه 9دی خروش اكثریت مردم را به تصویر كشد و همدلی و اوج ولایتمداری ملت ایران را به نمایش گذاشت.
بیانیه می افزاید : داغ عاشورای 88 هنوز بردل هاست ، گویا فتنه این سال ایجاد شد تا بار دیگر باغ شهادت را برای رهروان راه حسین (ع) و ولایت بگشاید. حماسه 9دی نشان داد كه به رغم حیله گری های مكاران زمان، ملت ایران بیدار است وبرای ریشه كنی فتنه ها گوش به فرمان ولایت است. سازمان بسیج دانشجویی استان البرز در این بیانیه افزوده است: ملت ایران روز 9 دی پیروز جنگ احزابی بود كه جای كفار و سران مكه با سران فتنه و منافقان و سلطنت طلبان و لیبرال ها شمشیر می زدند. 9 دی به خواص بی بصیرتی كه نظام را به آشوب های خیابانی و آتش های نهفته در سینه ها تهدید كردند ثابت كرد كه آتشفشان خشم ولایتمداران بسیار پرگدازه تر و سوزانده تر است و كافی است رهبرشان گوشه چشمی نشان دهد تا رویش و خیزش عظیم عاشوراییان ریزش ناگهانی فتنه گران را رقم زند.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود