21 دی 1390
شماره خبر: 3965

نتایج انتخابات کانون کارشناسان رسمی و دادگستری استان

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

نتایج انتخابات کانون کارشناسان رسمی و دادگستری استان

سپیدار آنلاین: با برگزاری انتخابات ارکان کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان البرز زحمات مسوولین جهت استقرار این کانون به ثمر نشست.
قبل از استان شدن کرج، کانون کارشناسان این شهرستان، نمایندگی کانون کارشناسان استان تهران بود که با مساعدت و تلاش های پی گیر مهدوی راد رئیس کل دادگستری استان البرز؛ و موافقت شورای عالی کارشناسان، این کانون به طور مستقل در استان البرز مستقر شد.
موسویان؛ معاون طرح و برنامه و توسعه قضایی دادگستری کل استان در این زمینه گفت: استقرار کانون کارشناسان به طور مستقل در استان البرز، دسترسی آسان، سریع و مناسب قضات، مردم و ادارات اجرایی را به کارشناسان فراهم می آورد. ضمن آنکه تخلفات احتمالی کارشناسان نیز در استان رسیدگی خواهد شد. وی اذعان داشت: رفت و آمدهای مردم به تهران موجب اتلاف وقت در فرایند دادرسی می شد که کاهش اطاله دادرسی از فواید استقرار این کانون در استان البرز است. همچنین؛ همه امور کارشناسان نیز در استان صورت می گیرد.
گفتنی است پس از پایان انتخابات و شمارش آراء آقایان؛ سیدیوسف میرحسینی، محمدرضا کدیورزاده، سیدمسعود موسوی، عطاء اله دربانی، حسین اسدی به عنوان اعضای هیأت مدیره و آقایان احمدعلی حمزه، مسعود باقری اقدم به عنوان بازرس و آقای قدرت اله رمضانی به عنوان دادستان انتظامی کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان البرز انتخاب گردیدند

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود