21 دی 1390
شماره خبر: 3966

اگر همه کارها برای رضای خدا باشد، خداوند هم به آن برکت می دهد.

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

اگر همه کارها برای رضای خدا باشد، خداوند هم به آن برکت می دهد.

سپیدار آنلاین: ششم آذرماه سال جاري انتخابات اعضاي هيات مديره کانون کارشناسان رسمي دادگستري استان البرز با حضور مهدوي‌راد ، رئيس کل دادگستري استان البرز و جمعي از کارشناسان رسمي اين استان برگزار شد.
در ابتداي مراسم مهدوي راد ؛ رئيس کل دادگستري استان البرز به ايراد سخنراني پرداخت. وي با ابراز خرسندي از تاسيس کانون کارشناسان استان البرز گفت : اميدوارم اين جمعيت بسيار مشتاق ، باسواد و باتجربه موجب تعالي استان البرز شوند. مهدوي‌راد تصريح کرد : هنگامي که يک سازمان خودش را قبول نداشته باشد موفق نخواهد شد اگر نفرات سازمان معتقد به توانايي خویش باشند و خود را از ديگران کمتر ندانند و این امر به جهت خودپسندي و غرور نباشد، قطعاً موفق خواهند شد. وي در ادامه سخنان خويش گفت : يک نابغه کمتر از صد نفر مي‌داند و هيچ نابغه‌اي بيشتر از صدنفر نمي‌فهمد؛ بنابراين اگر ما نابغه هم نباشيم با ايجاد تبادل‌نظر و همفکري بيشتر از يک نابغه خواهيم فهميد. صدنفر با تجربه و با دانش و علم اگر با يکديگر مساعی و مشاورت نمایند، توانايي‌ها نيز افزايش پيدا مي‌کند .
رئيس کل دادگستري استان البرز گفت : اولين توصيه من به شما اين است که خودتان را قبول داشته باشيد و دومين توصيه ام اين است که زیرساخت اين کانون را محکم و دقيق بريزيد تا ثريا ديوار راست بالا برود . از همين ابتدا کار را خوب پايه‌گذاري کنيد. اين مسئول به سومين توصيه خود اشاره کرد و گفت: حافظ خود و مجموعه باشيد و منتظر نباشيد که ديگران بر شما نظارت کنند ، سازمان‌ها بايد خودشان حافظ منافع خويش باشند . در قرآن کريم حدود 80 بار به امر به معروف و نهي از منکر اشاره شده است. اين وظيفه همگاني است که انسان، مراقب همديگر باشند اما ما غفلت مي‌کنيم و اين غفلت در ابعاد مختلف صورت مي‌گيرد. وي توصيه ديگرش را درخصوص دقت در گزارشها و کارها خواند و گفت : اگر يک گزارش کارشناسي درست نباشد راي قاضي مخدوش مي‌شود . برخي تصميمات قضائي به هيچ وجه بدون نظر کارشناسي امکان صدور راي را نخواهد داشت. وی تصریح کرد: رأی مخدوش و غیر موجد حق موجب نارضایتی می شود و تداوم نارضایتی موقعیت سازمان و دستگاه قضایی را متزلزل می سازد. وي اضافه کرد : اگر همه کارها برای رضای خدا باشد، خداوند هم به آن برکت می دهد. رئيس کل دادگستري استان البرز با استقلال کارشناسان دادگستری و انتخاب هیأت مدیره و ارکان آن ابراز امید واری کرد که کارها با سرعت ودقت انجام شود. در پایان مهدوی راد ضمن تشکر از آقایان بهرامعلی؛ رئیس کانون کارشناسان استان تهران دکتر محمد خان؛ رئیس شورای عالی کارشناسان کشور به خاطر همکاری دلسوزانه در تشکیل کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان البرز، تشکر و قدر دانی نمود و به سخنان خویش خاتمه بخشید.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود