26 دی 1390
شماره خبر: 4120

اصحاب رسانه نقش موثری در انعكاس عملكرد دستگاههای دولتی دارند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

اصحاب رسانه نقش موثری در انعكاس عملكرد دستگاههای دولتی دارند

معاون استاندار البرز و فرماندار كرج گفت: اصحاب رسانه نقش موثرو ارزشمندی در انعكاس عملكرد دستگاههای دولتی و خدمات آنها به مردم دارند.
'مهدی ایران نژاد'درنشست هیات رییسه و بازرسان خانه مطبوعات استان البرز افزود: این قشر بدون كمترین هزینه خدمات ارزشمندی به مردم و مسوولان ارایه می دهند و درجامعه دارای جایگاه خاص هستند. معاون استاندار البرز، بر تامین نیازهای مالی رسانه های جمعی و خبرنگاران استان البرز تاكید كرد وگفت: رسیدگی به نیازها و ساماندهی فعالیتهای این قشر در استان ضروری است.
ایران نژاد با بیان اینكه امروز به بركت پیروزی انقلاب اسلامی ایران،گامهای موثری برای محرومیت زدایی در مناطق مختلف كشور برداشته شده، افزود: با این حال نقاطی از شهرستان كرج هنوز محروم هستند. وی اظهار داشت: انعكاس محرومیت ها با نگاه دلسوزانه توسط رسانه های جمعی می تواند به رفع مشكلات كمك كند. فرماندار كرج گفت: در سالهای گذشته این شهرستان حیاط خلوت تهران بود و این امر سبب محرومیت در منطقه شد. وی افزود: اكنون با تشكیل استان البرز و ارتقای سطح تشكیلات اداری كرج بستر برای توسعه شتابان منطقه فراهم شده است. معاون استاندار البرز ،وفاق و مدلی بیشتر را حركتی ارزشمند برای پیشبرد اهداف والای نظام اسلامی دانست و تاكید كرد: حركت برمدار ولایت و قانون مهمترین اصل برای دستیبابی به اهداف والا و ارشمند درجامعه اسلامی است.
در این نشست تعدادی از اعضای هیات رییسه خانه مطبوعات استان البرز به تشریح برخی نیازهای اصحاب رسانه در استان و شهرستان كرج پرداختند.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود