27 دی 1390
شماره خبر: 4141

رئیس ستاد انتخابات استان البرز: هیئت‌های اجرایی وام‌دار هیچ کاندیدایی نیستند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

 رئیس ستاد انتخابات استان البرز: هیئت‌های اجرایی وام‌دار هیچ کاندیدایی نیستند

رئیس ستاد انتخابات استان البرز گفت: هیئت‌های اجرایی و اعضای این هیئت‌ها مستقل بوده و تنها به قانون عمل می‌کنند، لذا وام‌دار هیچ کاندیدا و یا جریان سیاسی نیستند.
ناصر رجبی اظهار داشت: انتخابات و برگزاری آن یک وظیفه سنگین بر دوش نظام مقدس جمهوری اسلامی است و ماموران و هیئت‌های اجرایی انتخابات برای تحقق این مهم وظائف سنگینی بر عهده دارند. وی گفت: این وظیفه چند مرحله دارد که مهم‌ترین آنها ایجاد فضای مناسب برای رقابتی آزاد، رقابتی و حداکثری و در نهایت دفاع از آرای مردم است.
رئیس ستاد انتخابات استان البرز تصریح کرد: تک تک آرای مردم که به صندوق‌های رای ریخته می‌شود دارای اهمیت است و حراست و صیانت از برگه‌های رای وظیفه‌ای شرعی‌، ملی و قانونی است که بر عهده هیئت‌های اجرایی قرار دارد. رجبی با بیان اینکه تحقق این مهم تنها با انتخاب و همکاری افراد امین، انقلابی،‌ قانونمدار و ولایی میسر خواهد بود، گفت: افرادی در هیئت‌های اجرایی ستاد انتخابات استان البرز برای همکاری دعوت شدند که تمام این خصوصیات را دارا هستند. وی ادامه داد: اعضای این هیئت‌ها سیاسی نبوده و هرگز وامدار گروه و یا جریان خاصی در انتخابات نخواهند بود. رئیس ستاد انتخابات استان البرز خاطر نشان کرد: از سوی دیگر ما نظارت ویژه بر عملکرد این هیئت‌ها داشته و درصد بروز خطا با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به حداقل ممکن رسیده است. رجبی تاکید کرد: هرگونه خطا و تخلف از قانون در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را نپذیرفته و با خاطیان از هر جریان و گروه سیاسی که باشند برخورد قاطع قانونی خواهیم داشت.
وی در بخش دیگری از سخنان خود مبنی بر اینکه رسانه‌ها چه وظائفی در انتخابات بر عهده دارند؟ گفت: رهبری عظیم‌الشان انقلاب راه را مشخص فرموده و انتخابات باید در شرایط آزاد، رقابتی، سالم و با حضور حداکثری مردم برگزار شود. رجبی تاکید کرد: به طور قطع دشمنان نظام و انقلاب نمی‌خواهند انتخابات در چنین شرایطی برگزار شود، لذا رسانه‌ها وظایف سنگینی در این حوزه بر عهده داشته و باید مردم را نسبت به توطئه دشمنان آگاه کنند.
وی در پایان گفت: امیدوارم رسانه‌های سراسری و همچنین رسانه‌های فعال در استان البرز با بصریت و تیزبینی شرایط را برای مردم شفاف کرده و آنها را برای حضور حداکثری در انتخابات تشویق کنند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود