10 بهمن 1390
شماره خبر: 4542

1000 نفرروند قانونی انتخابات البرز را تحت کنترل خواهند داشت

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

1000 نفرروند قانونی انتخابات البرز را تحت کنترل خواهند داشت

سپیدار آنلاین: رئیس هیات بازرسی انتخابات استان البرز گفت: در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی یک هزار نفر بازرس سربازرس و بازرس ویژه روند قانونی انتخابات این استان را تحت کنترل خواهند داشت .
به گزارش روابط عمومی وامور بین الملل استانداری, اسکندر صیدایی افزود: قانون، ملاک عمل هیئت بازرسی انتخابات است و این هیئت فارغ از هر گونه گرایشات سیاسی به وظیفه قانونی خود عمل می‌کند. وی ادامه داد: در تمام شهرستان‌ها برای هر صندوق یک بازرس تعیین شده و بر حسب نیاز بازرس ویژه و سربازرس نیز تعیین می‌شود. وی اظهار داشت : برنامه‌های آموزشی ستاد انتخابات استان البرز در محورهای حفاظت از اسناد و برگزاری سالم و مطلوب انتخابات تنظیم و اجرایی شده است. صیدایی تاکید کرد: نظارت بر حسن اجرای قانون، جلوگیری از تخلفات احتمالی ، بررسی و اعمال نظر نهایی رسیدگی به گزارش‌های مردمی از مهم‌ترین وظایف هیئت‌های بازرسی انتخابات است. وی گفت : تعامل سازنده بین ارکان اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات استان البرز وجود دارد و از این ظرفیت برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی و برگزاری انتخابات سالم استفاده می‌شود.
رییس هیئت مرکزی بازرسی انتخابات البرز تصریح کرد: تأکید وزارت کشور و مقام عالی این استان استفاده از بازرسان امین و سالم که همگی از اقشار مختلف جامعه و معتمدان مردم هستند، بوده تا کنترل بررسی حسن جریان انتخابات را به خوبی محقق نمایند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود