5 بهمن 1390
شماره خبر: 4382

دین محوری وارزش گرایی اسلامی دو اصل مهم در رعایت اخلاق انتخاباتی است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

دین محوری وارزش گرایی اسلامی دو اصل مهم در رعایت اخلاق انتخاباتی است

مسوول كمیته بصیرت افزایی ستاد نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استان البرز گفت: دین محوری و ارزش گرایی اسلامی دو اصل مهم و لازمه رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی همه افراد جامعه در امر انتخابات است .
حجت الاسلام 'سید عباس مسعودی ' افزود : كرامت انسانی و عزت نفس، قانون محوری و قانون گرایی، وفای به عهد و امانتداری باید در رفتار و كردار مسوولان اجرایی انتخابات مشهود باشد تا اعتماد لازم در جامعه و در اذهان عمومی به وجود آید. وی اظهار داشت : داوطلبان ورود به مجلس شورای اسلامی نیز علاوه بر رعایت اصول فوق باید پاسخگو و نقدپذیر بوده و خود را متعلق به مردم بدانند و مسوولیت پذیری در قبال مشكلات و مسایل روز جامعه را همواره در راس عملكرد خود قرار دهند. مسعودی بیان داشت : صداقت و راستی در گفتار و كردار داوطلبان و كاندیدای نمایندگی مجلس، موجب وفاق و اعتماد اجتماعی، حق محوری و انصاف، مشاركت حد اكثری و در نتیجه همبستگی، استقلال و اقتدار ملی خواهد شد. وی در خصوص لزوم رعایت اخلاق انتخابات از سوی مردم و رای دهنده ها گفت: سهم عمده ای از ایجاد شور و نشاط انتخابات و جلوه شكوه آن ، بر عهده مردم و در واقع رای دهنده ها است.
مدیر كل تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: تلاش برای انتخابی هوشمند و همراه با بصیرت، رعایت انصاف در جانبداری از یك كاندیدا و عدم تلاش برای تخریب كاندیدای دیگر و حضور حداكثری در صحنه با نیت اعلام همبستگی و پایبندی به ارزشهای نظام، از جمله اصولی است كه مردم و رای دهنده ها به عنوان انتخاب كننده نهایی باید رعایت كنند. وی یادآور شد : انتخابات عرصه رقابت است و رقابت با مخالفت تفاوت عمده ای دارد، بنابراین در صحنه رقابت همه ملزم به رعایت ادب و اخلاق هستند.
نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 12 اسفند ماه سال جاری بر گزار می شود.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود