11 بهمن 1390
شماره خبر: 4588

تبلیغات داوطلبین نمایندگی مجلس ایجابی باشد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

تبلیغات داوطلبین نمایندگی مجلس ایجابی باشد

مدیر کل اداره میراث فرهنگی استان البرز گفت: کاندیدای انتخابات مجلس نهم باید عملکردی ایجابی در دستور کار خود داشته و از سلب و تخریب دیگران خودداری کنند.
محمدرضا پوینده در خصوص لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی گفت: یکی از مباحث مهم و مورد توجه در اسلام که نسبت به آن سفارش های بسیاری شده و حتی در برخی از آیات و روایات در رابطه با آن قسم یاد شده است بحث اخلاق و سفارش به اخلاق حسنه و نیکوست. وی افزود: اخلاق انتخابات همان اخلاق انسانیت به معنای تمام کلمه است با در نظر گرفتن چهارچوب قوانین مشخص در این زمینه که رعایت آن برای همه عناصر و ارکان ذیربط امر انتخابات واجب و ضروری خواهد بود. وی تصریح کرد: در مراحل مختلف انتخابات چه امور اجرائی و چه نظارتی رضایت خداوند و حفظ حقوق مردم و کاندیداها باید در دستور کار مدیران و عوامل برگزاری قرار گرفته و شفافیت در گفتار و کردار آنها مشهود باشد.
وی گفت: مجریان و ناظران امر انتخابات باید با صحه صدر عملکرد کاندیداها را رصد کرده و برای تائید یا رد صلاحیت افراد به توانمندیها و پتانسیل اجرائی افراد توجه کرده و ایمان به نظام اسلامی و ارزشهای انقلاب و ولایت مداری کاندیداها را ملاک قرار دهند. مدیر کل اداره میراث فرهنگی البرز افزود: کاندیداهای انتخابات باید واقعیت گرائی را شعارهای انتخاباتی و تبلیغات خود مدنظر داشته و از تبلیغات بی مورد و خارج از اختیارات و وظایف یک نماینده مجلس خودداری کنند تا حقوق رای دهنده را رعایت کرده و اجازه انتخابی آگاهانه و همراه با بصیرت را به آنها داده باشند. وی گفت: تبلیغات بی مورد و خلاف واقعیت در آینده با عدم تحقق، بی اعتمادی مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدشه دار شدن آرامش جامعه را سبب خواهد شد که بی شک هیچ یک از مسئولان و خدمتگزاران نظام آن را طلب نمی کنند. پوینده تصریح کرد: عملکرد و تبلیغات کاندیدا باید ایجاب کننده اعتماد مردم و تعامل بیش از پیش مسئولان برای خدتگزاری باشد و در عرصه خدمت هیچ کاندیدی نباید دیگری را سلب کرده و در مقام تخریب وی برآید. وی توجه و در نظر گرفتن حقوق مسلم رای دهنده، کاندیدا و آینده نظام جمهوری اسلامی را شرط اساسی رعایت اخلاق انتخاباتی دانست و گفت: هر فردی که نسبت به حقوق مردم و آینده نظام متعهد و مسئول باشد هرگز بی اخلاقی و بی قانونی نخواهد کرد.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود