15 بهمن 1390
شماره خبر: 4678

دهه فجر دهه تجدید میثاق ملت با انقلاب اسلامی است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

دهه فجر دهه تجدید میثاق ملت با انقلاب اسلامی است

امام جمعه ساوجبلاغ گفت: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری دهه فجر دهه تجدید میثاق ملت با انقلاب اسلامی است و مردم در این جشن بزرگ بار دیگر با آرمانهای بلند امام راحل و شهدای گرانقدر تجدید بیعت می كنند.
حجت الاسلام محمد ناطقی در خطبه های نماز جمعه ساوجبلاغ افزود: به كوری چشم دشمنان خارجی و داخلی جشنهای سی و سومین سالگرد انقلاب اسلامی در جای جای میهن اسلامی همچون سالهای قبل و پرشورتر از گذشته در حال اجراست. وی تاكید كرد: ملت ایران روز گذشته با شركت گسترده در جشن لاله ها در سراسر كشور و حضور بر گلزار شهدا نه تنها یاد و خاطره این عزیران را گرامی داشتند بلكه پیام قاطع و كوبنده ای به مستكبران شرق و غرب دادند كه این ملت رهرو مكتب اسلام و انقلاب و امام شهداست. امام جمعه ساوجبلاغ اظهار داشت: شركت گسترده مردم در جشنهای سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نشانه واضحی به دشمنان است كه این ملت همچون گذشته با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن و شركت گسترده در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همه بدخوهان انقلاب و نظام اسلامی را ناكام خواهند گذاشت. وی گفت: انقلاب شكوهمند اسلامی مردم ایران درسهای زیادی برای دیگر ملتها به همراه داشته است و زمینه بیداری آنان در برابر حكومتهای ظالم را فراهم كرده و لازم است این آموزه های ارزشمند به نسلهای آینده منتقل شود.
ناطقی تاكید كرد: اكنون كه به نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیك می شویم آنچه در این رویداد مهم است حفظ اقتدار نظام است و نامزدهای انتخاباتی باید در مسیر آرمانهای امام راحل و مقام معظم رهبری حركت كنند تا بار دیگر توطئه های شوم دشمنان نقش برآب شود.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود