13 اسفند 1390
شماره خبر: 5395

امام جمعه ساوجبلاغ: ملت ایران بار دیگر اقتدار ملی را به رخ جهان كشيد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

امام جمعه ساوجبلاغ: ملت ایران بار دیگر اقتدار ملی را به رخ جهان كشيد

سپیدار آنلاین: ملت ایران با حضور در انتخابات بار دیگر اقتدار و امنیت ملی خویش را به همه جهانیان و دشمنان نظام جمهوری اسلامی نشان داد.
به نقل از روابط عمومی فرمانداری ساوجبلاغ، امام جمعه ساوجبلاغ گفت: ملت ایران باید با توجه به تاكیدات امام راحل و رهبر معظم انقلاب و برای حفظ اقتدار و امنیت ملی و شكوفایی اقتصادی در این انتخابات شركت كرده و هوشیاری خود را به دشمنان نظام و اسلام نشان دهند. حجت الاسلام محمد تقي ناطقي در خطبه هاي نماز جمعه ساوجبلاغ افزود: حضور بابصیرت و همراه با شور و نشاط مردم در انتخابات می تواند كشور و نظام را به الگوی جهانی تبدیل ساخته و كشور را در برابر همه دسیسه ها بیمه سازد. او در جمع نمازگزاران گفت: امروز نسلهای دوم و سوم به استكبار جهانی و همه آنان كه چشم طمع به این كشور را دارند اعلام می كنند كه همانند نسلهای اول انقلاب پای آرمانها و ارزشهای جمهوری اسلامی ایران ایستاده اند. وي افزود: مردم ایران اسلامی با حضور گسترده و باشكوه خود نمی گذارند هیچ آسیبی به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد شود. امام جمعه ساوجبلاغ روز 12 اسفند را روز شركت حداكثری مردم ، سیلی زدن به دشمنان و پاسخ قاطع و كوبنده به یاوه گویان و دشمنان اعلام كرد گفت : روز 12 اسفند روز نمایش قدرت مردم ایران اسلامی است.
حجت الاسلام ناطقي افزود: حضور گسترده مردم، نقشه ها، توطئه ها و شیطنت های دشمنان را نقش بر آب و دل امام راحل، رهبر معظم انقلاب، شهدا و ملت ایران اسلامی را شاد كرده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود