4 اسفند 1390
شماره خبر: 5121

35 میلیون نامه مردم به رییس جمهوری ثبت شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

35 میلیون نامه مردم به رییس جمهوری ثبت شد

سپیدار آنلاین: مدیركل ارتباطات مردمی سفرهای استانی رییس جمهوری گفت: 35 میلیون نامه مردم به رییس جمهوری تاكنون در سامانه سامد ثبت شده است.
به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل استانداري، 'عادل محمدیان ' در نشست ارزیابی عملكرد دستگاههای اجرایی استان البرز درباره نحوه رسیدگی به نامه های مردمی به رییس جمهوری در كرج افزود: حدود 76 درصد این نامه ها كه بخشی از آنها مربوط به تشكرهای مردم از فعالیتهای مختلف دولت خدمتگزار بوده، پاسخ داده شده است. وی بیان داشت: 85 درصد كل نامه های دریافتی از مردم در جریان سفرهای رییس جمهوری مربوط به پنج بخش معیشت، اشتغال، درمان ، مشكلات بانكی و مسكن بوده است كه دولت
خدمتگزار براساس نیازهای مردم در هریك از این بخش ها برنامه ریزی لازم به عمل آورده است. محمدیان گفت: یكی از مهمترین درخواست های مردم از رییس جمهوری درباره مشكلات معیشتی بوده كه در گام نخست اجرایی شدن قانون هدفمندی یارانه ها برای پاسخگویی این بخش تدوین و اجرایی شد. وی یادآور شد: در اجرای قانون هدفمندی یارانه ها علاوه بر توجه ویژه به نیازها و معیشت مردم، مبالغ قابل توجهی صرفه جویی ارزی شده است. مدیركل ارتباطات مردمی سفرهای رییس جمهوری ادامه داد: دولت نیز در بخش اشتغال و درمان برنامه های مناسبی اجرایی كرده كه این روند همچنان ادامه دارد. محمدیان گفت: در بخش بانكی نیز كه یكی از دغدغه ها و مشكلات مردم است، دولت با حمایت بیمه ای از بانكها برای ارایه خدمات مناسب به مردم دراین بخش گام برخواهد داشت. وی با بیان اینكه نامه های مردم به رییس جمهوری با دقت مطالعه و مطالبات آنان مورد رسیدگی قرار می گیرد،افزود: تاكنون سامانه سامد برای ثبت این نامه ها در تمام استانهای كشور به جز استان البرز راه اندازی شده است. محمدیان با اشاره به راه اندازی این سامانه در آینده نزدیك در استان تازه تاسیس البرز ،گفت: در این سامانه علاوه بر ثبت تمام نامه های مردم به رییس جمهوری، نحوه رسیدگی به آنها كنترل می شود. مدیركل ارتباطات مردمی سفرهای رییس جمهوری اظهار داشت: در سفر سوم رییس جمهوری به استان البرز حدود 78 هزار نامه مردمی دریافت شد كه تاكنون بخشی از این نامه ها پاسخ داده شده است. در این نشست تعدادی از مدیران دستگاههای اجرایی استان البرز از جمله كمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به تشریح دستاوردهای سفر سوم رییس جمهوری به این خطه از ایران اسلامی پرداختند. سفر سوم رییس جمهوری به استان البرز هفتم دیماه سال 1389 انجام شد كه 270مصوبه در بخش های مختلف به دنبال داشت. قرار است بزودی دور چهارم سفر رییس جمهوری به این استان تازه تاسیس انجام شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود