4 اسفند 1390
شماره خبر: 5133

عملیات رایانه ای انتخابات طالقان را خبره ترین کاربران رایانه بر عهده دارند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

عملیات رایانه ای انتخابات طالقان را خبره ترین کاربران رایانه بر عهده دارند

مسئول کمیته فناوری اطلاعات انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان طالقان با اشاره به اجرای رایانه ای 24 فرآیند انتخابات گفت: از خبره ترین کاربران رایانه برای این منظور استفاده شده است.
نیما رنجبران گفت: برای برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیش از 45 کاربر رایانه فعالیت خواهند داشت. وی با اشاره به اینکه از 25 فرآیند انتخابات در سال جاری 24 فرآیند رایانه ای خواهد بود، گفت: با توجه به اهمیت این موضوع سعی شده است از خبره ترین کاربران کامپیوتر در شهرستان طالقان استفاده شود. رنجبران اضافه کرد: تمامی زیرساخت ها برای برگزاری انتخابات رایانه ای در سطح شهرستان فراهم شده است و امید می رود که در روز برگزاری انتخابات تمامی شعب به صورت "بر خط " آماده انتقال اطلاعات باشند.
مسئول کمیته فناوری اطلاعات انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان طالقان با بیان اینکه نخستین جلسه توجیهی آموزشی کاربران رایانه برگزار شد، اظهار داشت: تا زمان برگزاری انتخابات بیش از سه جلسه توجیهی دیگر برای کاربران برگزار خواهد شد تا در زمان برگزاری، کاربران با سرعت عمل و بدون وقفه تمامی فرایند برگزاری انتخاباتی سالم را طی کنند.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود